Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: biologija (CROSBI ID 9316)

Urednička knjiga | ostalo | domaća recenzija

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: biologija / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.) Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010

Podaci o odgovornosti

Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena

Marković, Nenad

hrvatski

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: biologija

Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka temeljenih na dokazima radi razumijevanja i lakšeg donošenja odluka o prirodnom svijetu i promjenama koje u njemu izaziva ljudska aktivnost. Osnovni cilj biologije kao prirodoslovne discipline je razvijati kod učenika prirodoslovnu pismenost i uz nju specifičnu biološku pismenost u okviru razvoja biološke kompetencije. U skladu s dokumentima Vlade i MZOŠ-a donesena je Strategija vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda. Na osnovu strategije nacionalnih ispita postavljen je cilj nacionalnih ispita: provjeriti obrazovna postignuća misleći time na sposobnosti rješavanja problemskih interdisciplinarnih zadataka i kompetencije u učenju istraživanjem i otkrivanjem, te donošenju zaključaka na temelju istraživanja.

vanjsko vrednovanje ; ispit iz biologije ; kvalitativna analiza

nije evidentirano

engleski

Qualitative analysis of Biology exams in primary school conducted in 2008.

nije evidentirano

external evaluation ; biology exam ; qualitative analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2010.

978-953-7556-18-1

111

objavljeno

Povezanost rada

Biologija, Pedagogija, Psihologija