Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: biologija (CROSBI ID 9316)
Urednička knjiga | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena
Marković, Nenad
hrvatski
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama: biologija
Prirodoslovna pismenost definira se kao sposobnost korištenja prirodoslovnog znanja, prepoznavanja pitanja i izvođenja zaključaka temeljenih na dokazima radi razumijevanja i lakšeg donošenja odluka o prirodnom svijetu i promjenama koje u njemu izaziva ljudska aktivnost. Osnovni cilj biologije kao prirodoslovne discipline je razvijati kod učenika prirodoslovnu pismenost i uz nju specifičnu biološku pismenost u okviru razvoja biološke kompetencije. U skladu s dokumentima Vlade i MZOŠ-a donesena je Strategija vanjskog vrednovanja obrazovnih postignuća učenika osmih razreda. Na osnovu strategije nacionalnih ispita postavljen je cilj nacionalnih ispita: provjeriti obrazovna postignuća misleći time na sposobnosti rješavanja problemskih interdisciplinarnih zadataka i kompetencije u učenju istraživanjem i otkrivanjem, te donošenju zaključaka na temelju istraživanja.
vanjsko vrednovanje ; ispit iz biologije ; kvalitativna analiza
nije evidentirano
engleski
Qualitative analysis of Biology exams in primary school conducted in 2008.
nije evidentirano
external evaluation ; biology exam ; qualitative analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2010.
978-953-7556-18-1
111
objavljeno