Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezična manipulacija: reklamna retorika (CROSBI ID 585514)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jozić, Ivana ; Rakovac, Alisa Jezična manipulacija: reklamna retorika // Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality / Granić, Jagoda (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009. str. 370-377

Podaci o odgovornosti

Jozić, Ivana ; Rakovac, Alisa

hrvatski

Jezična manipulacija: reklamna retorika

Istražuje se jezik reklamnih poruka za banke, osiguravajuća društva i farmaceutske proizvode s obzirom na uporabu stilskih sredstava. Rad pruža dokaze o činjenici da jezik reklama zbog svog komunikativnog profila spada u pisanorazgovorni jezik, a poseban se naglasak stavlja na ekspresivnost iskaza i njegovu perzuazivnu funkciju.

reklame; stilska sredstva; ekspresivnost iskaza

nije evidentirano

engleski

Manipulation in Language: Rhetorics of Advertisements

nije evidentirano

advertisements; rhetorical tropes; expressivity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

370-377.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jezična politika i jezična stvarnost - Language Policy and Language Reality

Granić, Jagoda

Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

978-953-7494-02-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija