Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti (CROSBI ID 585475)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mujić Nihada ; Mikrut Martina ; Legčević Jelena
hrvatski
Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti
Promatrajući medije kao sustav javnoga informiranja, izostavljajući uloge medija poput uloge obrazovanja, znanstvenog i kulturnog prosvjećivanja te zabave ; u vremenu kada uz tiskane medije, radio i televiziju, ulogu informiranja značajno preuzima internet, postavlja se pitanje percepcije kvalitete pojedinog medija od strane opće populacije u RH.
MEDIJI; POVJERENJE; KVALITETA
nije evidentirano
engleski
The Role of the Trust in the Media in Informing and Creating Public Opinion
nije evidentirano
media; trust; quality
nije evidentirano
Podaci o prilogu
487-499.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST
Miroslav Drljača
Zagreb:
978-953-57036-0-0
Podaci o skupu
KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST
predavanje
15.03.2012-16.03.2012
Solin, Hrvatska