Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti (CROSBI ID 585475)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mujić Nihada ; Mikrut Martina ; Legčević Jelena Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti // KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST / Miroslav Drljača (ur.). Zagreb, 2012. str. 487-499

Podaci o odgovornosti

Mujić Nihada ; Mikrut Martina ; Legčević Jelena

hrvatski

Uloga povjerenja u medije u informiranju i kreiranju mišljenja javnosti

Promatrajući medije kao sustav javnoga informiranja, izostavljajući uloge medija poput uloge obrazovanja, znanstvenog i kulturnog prosvjećivanja te zabave ; u vremenu kada uz tiskane medije, radio i televiziju, ulogu informiranja značajno preuzima internet, postavlja se pitanje percepcije kvalitete pojedinog medija od strane opće populacije u RH.

MEDIJI; POVJERENJE; KVALITETA

nije evidentirano

engleski

The Role of the Trust in the Media in Informing and Creating Public Opinion

nije evidentirano

media; trust; quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

487-499.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Miroslav Drljača

Zagreb:

978-953-57036-0-0

Podaci o skupu

KVALITETA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST

predavanje

15.03.2012-16.03.2012

Solin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija