Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Određivanje kvalitativnih kriterija dizajna grafičkoga proizvoda u procesu grafičke komunikacije (CROSBI ID 371896)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Tomiša, Mario Određivanje kvalitativnih kriterija dizajna grafičkoga proizvoda u procesu grafičke komunikacije / Mrvac, Nikola (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Tomiša, Mario

Mrvac, Nikola

hrvatski

Određivanje kvalitativnih kriterija dizajna grafičkoga proizvoda u procesu grafičke komunikacije

Težište istraživačkih aktivnosti u ovom radu usmjereno je prema određivanju kvalitativnih kriterija dizajna grafičkog proizvoda u procesu grafičke komunikacije, formiranju rangova ocjena kvalitete dizajna grafičkog proizvoda konzumenata i eksperata grafičkog dizajna te korelaciji navedenih rangova pomoću Spearmanove metode. Za potrebe istraživanja formirano je 10 dizajnerskih zadataka, koji su zatim realizirani od strane 64 polaznika kolegija Grafički dizajn (64 konzumenta), te ocijenjeni od strane 5 eksperata grafičkog dizajna i 64 konzumenta. Osnovni kriteriji za ocjenjivanje svakog od 10 zadataka bili su relevantnost dizajna grafičkog proizvoda, originalnost dizajna te izvedba. Kao rezultat procesa ocjenjivanja (za sve zadatke i sve kriterije) dobivena su dva ranga: rang eksperata i rang konzumenata. Korelacijom rangova prema svim kriterijima potvrdilo se da su predloženi kriteriji ocjene kvalitete dizajna grafičkog proizvoda univerzalni prema vrsti ocjenjivača te da doprinose potpunijoj ocjeni kvalitete dizajna grafičkog proizvoda.

određivanje kvalitativnih kriterija ; dizajn grafičkog proizvoda ; procesi grafičke komunikacije ; korelacija rangova kvalitete

nije evidentirano

engleski

Determination of qualitative design criteria of graphic products in the process of graphic communication

nije evidentirano

qualitative criteria determination ; graphic product design ; graphic communication processes ; quality ranks correlation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

122

22.03.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija