Analizom potreba do učinkovitog poučavanja komunikacijske kompetencije (CROSBI ID 585395)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rogulj, Jasmina ; Čizmić, Ivana
hrvatski
Analizom potreba do učinkovitog poučavanja komunikacijske kompetencije
Uvođenje komunikacijskog pristupa u poučavanje engleskog jezika 70-ih godina prošloga stoljeća i današnji nezaustavljivi proces globalizacije nameću potrebu za razvojem komunikacijske kompetencije u svrhu postizanja konkurentnosti na tržištu rada. Iz navedenoga proizlazi da je poučavanje komunikacijske kompetencije unutar jezika struke neophodno. U izlaganju će se predstaviti rezultati istraživanja provedenog među studentima stručnih studija u Splitu. Cilj istraživanja je ustanoviti u kojoj mjeri udžbenici korišteni u nastavi engleskoga jezika odgovaraju stvarnim potrebama studenata. U tu svrhu je sastavljen upitnik kojim će se steći uvid u njihove stavove prema važnosti korištenja jezika u ciljnim situacijama. Udžbenici su evaluirani prema kriterijima Penny Ur (1996). Dobiveni rezultati primijenit će se u izradi kurikuluma za engleski jezik struke.
analiza potreba ; engleski jezik struke ; komunikacijska kompetencija
nije evidentirano
engleski
Through needs analysis towards effective teaching of communicative competence
nije evidentirano
needs analysis ; English for Specific Purposes ; communicative competence
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-43.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Lingvistika javne komunikacije: komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika
Pavičić Takač, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Brdar, Mario ; Omazić, Marija
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-645-697-0
Podaci o skupu
Lingvistika javne komunikacije
predavanje
22.05.2009-24.05.2009
Osijek, Hrvatska