Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije u tjelesnom i zdravstvenom odgojno obrazovnom području: učenička procjena važnosti (CROSBI ID 585343)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Neljak, Boris ; Markuš, Damir ; Trstenjak, Bruno ; Višković, Sandra Kompetencije u tjelesnom i zdravstvenom odgojno obrazovnom području: učenička procjena važnosti // Tjelesna i zdravstvena kultura u 21. stoljeću – kompetencije učenika / Prskalo, Ivan ; Novak, Dario (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2011. str. 345-353

Podaci o odgovornosti

Neljak, Boris ; Markuš, Damir ; Trstenjak, Bruno ; Višković, Sandra

hrvatski

Kompetencije u tjelesnom i zdravstvenom odgojno obrazovnom području: učenička procjena važnosti

Istraživanje je imalo za cilj dobivanje informacija o tome što učenici misle o onim postavkama kurikuluma koje određuju kompetencije u tjelesnom i zdravstvenom odgojno-obrazovnom području, a koje bi oni trebali steći u strukovnom srednjoškolskom obrazovanju. Koju važnost oni pridaju tim kompetencijama. Rezultati dobiveni na uzorku od 237 učenika strukovnog srednjoškolskog obrazovanja mogu ponuditi nekoliko izravnih i neizravnih zaključaka. Svi sudionici istraživanja (kod kojih s obzirom na razred nema statistički značajnih razlika) smatraju kako su im kompetencije tjelesnog i zdravstvenog odgojno-obrazovnog područja iznimno važne, a što potvrđuje i ukupna prosječna ocjena od 3, 22. Tako visoka ocjena važnosti definiranih kompetencija govori o značaju tjelesnog i zdravstvenog područja što potvrđuju i sami učenici. Najveću ocjenu važnosti dobile su kompetencije koje definiraju područje „Motorička dostignuća“. To je najvjerojatnije posljedica trenutačnog stanja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u kojoj se, čini se, najveća pažnja posvećuje motoričkim postignućima, dok su druga područja (naročito zdravstveni odgoj) ipak zapostavljenija. Značajno veću ocjenu važnosti pridaju kompetencijama oni učenici koji se aktivno bave sportom. Takav rezultat indirektno ukazuje na važnost utjecaja na razvoj kompetencija kod učenika koji se ne bave aktivno sportom, što bi za posljedicu zasigurno imalo njihovo veće uključivanje u sport i izvanškolsko, a samim tim i cjeloživotno vježbanje.

srednjoškolsko obrazovanje; razlike; razred; uspjeh; bavljenje sportom

nije evidentirano

engleski

Competencies in the field of physical education: student assessment of the importance

nije evidentirano

differences; grade; dealing sport curriculum; pupils’ competences; vocational schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

345-353.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tjelesna i zdravstvena kultura u 21. stoljeću – kompetencije učenika

Prskalo, Ivan ; Novak, Dario

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

953-95082-8-2

Podaci o skupu

6. Kongres FIEP - Europe

predavanje

18.06.2011-21.06.2011

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice