Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Some personality trets of teachers and their attitudes toward teaching as determinants of their attitudes toward integration of pupils with delayed cognitive development in regular primary schools in Croatia (CROSBI ID 477810)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kiš-Glavaš, Lelia Some personality trets of teachers and their attitudes toward teaching as determinants of their attitudes toward integration of pupils with delayed cognitive development in regular primary schools in Croatia // Zbornik referata, Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama, deset godina poslije / Destovnik, Karl ; Ulaga Jan (ur.). Ljubljana: Društvo defektologov Slovenije, 2000. str. 292-297-x

Podaci o odgovornosti

Kiš-Glavaš, Lelia

engleski

Some personality trets of teachers and their attitudes toward teaching as determinants of their attitudes toward integration of pupils with delayed cognitive development in regular primary schools in Croatia

Na uzorku od 261 učitelja s područja grada Zagreba i okolice izvršeno je ispitivanje njihovih stavova prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole, stavova prema poučavanju i nekih osobina ličnosti. primjenjeni su instrumenti Upitnik mišljenja o integraciji, Minesotta inventar stavova učitelja (MTAI) i Eysenckov upitnik ličnosti (EPQ). Izračunavanjem Pearsonovog koeficijenta korelacije uočavaju se značajne korelacije stavova učitelja prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja i njihovih stavova prema poučavanju te ekstraverzije, psihoticizma i težnje za socijalnom prihvaćenošću kao osobina ličnosti. I ovim je istraživanjem dokazano da stavovi učitelja prema poučavanju, a posebice osobine ličnosti učitelja značajno utječu na njihove stavove prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja u redovne osnovne škole, što je odavno utvrdio Guilford (1965).

teachers; integration; attitudes; personality traits; extraversion; psychoticism; children with delayed cognitive development

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

292-297-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik referata, Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama, deset godina poslije

Destovnik, Karl ; Ulaga Jan

Ljubljana: Društvo defektologov Slovenije

Podaci o skupu

Drugi međunarodni kongres zemalja Alpe Jadran na temu: DESET GODINA KASNIJE - Društvena skrb za odgoj, obrazovanje i socijalnu sigurnost osoba s posebnim potrebama

predavanje

18.10.2000-20.10.2000

Portorož, Slovenija

Povezanost rada

nije evidentirano