Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje (CROSBI ID 182820)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Kulašin, Džemal Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje // Univerzitetska hronika, 2 (2010), 2; 141-149

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana ; Raspor, Sanja ; Kulašin, Džemal

hrvatski

Zadovoljstvo klijenta u hotelskoj industriji: koncept i mjerenje

Zadovoljstvo klijenta je uz kvalitetu usluge jedan od osnovnih čimbenika u postizanju konkurentnosti, profitabilnosti i prepoznatljivosti poduzeća. Osnovna strategija poduzeća usmjerenih na kupce upravo je mjerenje i praćenje zadovoljstva klijenta, zbog čega je ovaj koncept potaknuo velik interes u teoriji i praksi. Svrha ovog rada je teorijski istražiti koncept zadovoljstva klijenta. Cilj je definirati promatrani koncept, odrediti njegove dimenzije, te opisati glavne metode i modele za mjerenje zadovoljstva klijenta, s posebnim osvrtom na primjenu u turizmu i hotelskoj industriji. Rezultati mogu pridonijeti boljem razumijevanju zadovoljstva klijenta općenito, a posebno u turizmu i hotelskoj industriji.

Zadovoljstvo klijenta ; kvaliteta usluge ; mjerenje ; hotelska industrija

nije evidentirano

engleski

Customer satisfaction in hospitality industry: concept and measurement

nije evidentirano

Customer satisfaction ; service quality ; measurement ; hospitality industry

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2010.

141-149

objavljeno

1840-3999

2566-347X

Povezanost rada

Ekonomija