Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 585214)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Martina
hrvatski
Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda
Što je to novi proizvod? Koji su ključni momenti u razvoju novog proizvoda? Koliko je razvoj novih proizvoda važan za ponuđača prehrambenih proizvoda? Koliki su troškovi razvoja novih proizvoda? Da li je troškove razvoja uopće moguće izračunati? Kako razvoj novog proizvoda izgleda u praksi te koliko se njegove faze razlikuju od općepoznatih i općeprihvaćenih teorijskih spoznaja? – Neka su od pitanja na koja se pokušalo dati odgovor ovim radom. Rad donosi primjer iz hrvatske prakse. Proces razvoja novog proizvoda iz perspektive jedne od najvećih prehrambenih kompanija na našem tržištu. Podravka je domaća kompanija koja se na tržištu Hrvatske i regije jugoistočne Europe ravnopravno natječe sa najvećim svjetskim kompanijama poput Unilevera i Nestle-a. Razvoj novih proizvoda za Podravku je svakako od presudne važnosti u borbi s tako velikim tržišnim igračima te važan za njezin kontinuirani rast i razvoj.
proizvod; proces razvoja; prehrambena industrija; marketing; tržište prehrambenih proizvoda
nije evidentirano
engleski
What is new on the menu? – Development of a new product from a food producer’s perspective
nije evidentirano
product; development proces; food industry; marketing; food market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
683-695.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-6148-64-6
Podaci o skupu
XX. Kongres CROMAR-a
predavanje
25.10.2007-27.10.2007
Rijeka, Hrvatska