Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda (CROSBI ID 585214)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Ferenčić, Martina Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda // Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 683-695

Podaci o odgovornosti

Ferenčić, Martina

hrvatski

Što je novo na jelovniku? - Razvoj novog proizvoda iz perspektive proizvođača prehrambenih proizvoda

Što je to novi proizvod? Koji su ključni momenti u razvoju novog proizvoda? Koliko je razvoj novih proizvoda važan za ponuđača prehrambenih proizvoda? Koliki su troškovi razvoja novih proizvoda? Da li je troškove razvoja uopće moguće izračunati? Kako razvoj novog proizvoda izgleda u praksi te koliko se njegove faze razlikuju od općepoznatih i općeprihvaćenih teorijskih spoznaja? – Neka su od pitanja na koja se pokušalo dati odgovor ovim radom. Rad donosi primjer iz hrvatske prakse. Proces razvoja novog proizvoda iz perspektive jedne od najvećih prehrambenih kompanija na našem tržištu. Podravka je domaća kompanija koja se na tržištu Hrvatske i regije jugoistočne Europe ravnopravno natječe sa najvećim svjetskim kompanijama poput Unilevera i Nestle-a. Razvoj novih proizvoda za Podravku je svakako od presudne važnosti u borbi s tako velikim tržišnim igračima te važan za njezin kontinuirani rast i razvoj.

proizvod; proces razvoja; prehrambena industrija; marketing; tržište prehrambenih proizvoda

nije evidentirano

engleski

What is new on the menu? – Development of a new product from a food producer’s perspective

nije evidentirano

product; development proces; food industry; marketing; food market

nije evidentirano

Podaci o prilogu

683-695.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti [Elektronička građa] : elektronički zbornik radova

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-6148-64-6

Podaci o skupu

XX. Kongres CROMAR-a

predavanje

25.10.2007-27.10.2007

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija