Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje (CROSBI ID 585122)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Radeka, Igor Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje // Inicijativa, saradnja i stvaralašto u savremenom obrazovanju Beograd, Srbija, 25.11.2011-26.11.2011

Podaci o odgovornosti

Radeka, Igor

hrvatski

Kreativnost nastavnika u suvremenoj školi i cjeloživotno obrazovanje

U tradicionalnoj školi, koja je utemeljena na konceptu tradicionalnog obrazovanja, kreativnost nastavnika svodi se na potragu za boljim načinom poučavanja unutar predavačkog sustava nastave. Razvijena društva danas su napustila tradicionalnu školu. Struktura suvremene škole utemeljena je na konceptu cjeloživotnog obrazovanja. Tranziciju iz tradicionalne u suvremenu školu dug je proces koji ne može biti završen bez strukturnih društvenih promjena i ključnog doprinosa nastavnika. Promjena škole prije svega zavisi od promjene nastavnika. Umjesto recepcije unaprijed pripremljenih sadržaja cjeloživotno obrazovan nastavnik obrazuje se tako da stvaralački (su)kreira vlastiti razvoj ne samo na temelju formalnog obrazovanja nego i neformalnog i informalnog učenja. Na taj se način fokus pažnje prebacuje s unaprijed određenog načina obrazovanja koji je ujednačen za sve nastavnike na ishode učenja, tj. formiranje kompetencija koje svaki nastavnik stvara na svoj način. Cjeloživotno obrazovan nastavnik inovira nastavni proces koristeći pritom različite nastavne sustave. Rezultat svih tih inovacija zamjena je pasivnog usvajanja znanja učenika aktivnim ovladavanjem procesom stjecanja znanja. Bez te suštinske promjene nema suvremene škole niti cjeloživotnog obrazovanja. U radu se analizira kreativni potencijal nastavnika, prepreke ostvarenju suvremene škole, kao i značaj nastavnika za ostvarenje cjeloživotnog obrazovanja u suvremenom društvu.

nastavnik; škola; cjeloživotno obrazovanje; kreativnost

nije evidentirano

engleski

The Creativity of Teachers in Modern Schools and Lifelong Education

nije evidentirano

teacher; school; lifelong education; creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Inicijativa, saradnja i stvaralašto u savremenom obrazovanju

predavanje

25.11.2011-26.11.2011

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija