Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga (CROSBI ID 46031)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Božić, Jasmina
hrvatski
Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga
U radu se pojedine aspekte Bolonjskog procesa, poglavito ideju i provedbu Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, sagledava iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi iz 2008. g. 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching. Prisching opisuje devet obrazovnih pristupa: model skladišta, model upravljanja bazama podataka, model pragmatične svakodnevice, iskustveni model, model ubrzanja, model tržišta rada, model certifikata, model upravljanja i građansko-okcidentalni model. Temeljem rezultata vlastitog kvalitativnog istraživanja nastavničke percepcije ideje i provedbe Bolonjske reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, autorica istražuje primjenjivost Prischingovih zamisli na aktualnu sveučilišnu reformu, te promišlja mogućnosti nadilaženja ideologijskih elemenata prisutnih u reformskom programu.
Bolonjska reforma, visoko obrazovanje, ideologija, autonomija sveučilišta
nije evidentirano
engleski
Bologna reform in the context of Manfred Prisching's educational ideologies
nije evidentirano
Bologna reform, higher education, ideology, university autonomy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-105.
objavljeno
Podaci o knjizi
Čemu obrazovanje : Razmatranja o budućnosti sveučilišta
Barbarić, Damir
Zagreb: Matica hrvatska
2011.
978-953-150-918-3