E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive (CROSBI ID 46005)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kanajet-Šimić, Lada ; Cvikić, Lidija
hrvatski
E-učenje hrvatskoga kao nasljednoga jezika: trenutačno stanje i razvojne perspektive
U radu se raspravlja o stanju e-učenja u području hrvatskoga kao inoga jezika (J2) te se navode perspektive njegove uporabe u poučavanju hrvatskoga kao nasljednoga jezika. Nasljedni su govornici posebna skupina jezičnih učenika koji se odlikuju visokom motiviranošću za učenje jezika te poznavanjem kulture i tradicije. Ograničene mogućnosti učenja hrvatskoga u pojedinim sredinama te neprikladnost postojećih nastavnih materijala često se navode kao glavni problemi u učenju i poučavanju hrvatskoga kao nasljednoga jezika. U radu se navode primjeri uporabe različitih modela e-učenja za hrvatski kao J2 te se na temelju iznesenih spoznaja raspravlja o njihovoj prikladnosti i primjenjivosti za poučavanje hrvatskoga kao nasljednoga jezika. Zaključuje se kako je e-učenje trenutačno najučinkovitiji način poučavanja nasljednih govornika kojim je moguće odgovoriti na glavne izazove poučavanja ove skupine učenika.
e-učenje, hrvatski jezik, nasljedni jezik
nije evidentirano
engleski
E-learning of Croatian as a heritage language: state of affairs and future perspectives
nije evidentirano
e-learning, Croatian language, heritage language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
155-165.
objavljeno
Podaci o knjizi
Hrvatsko iseljeništvo i domovina: Razvojne perspektive
Hornstein Tomić, C., Hrastič, I., Majetić, I., Sabotić, I., Sopta, M.
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar
2014.
978-953-7964-01-6