Segmentacija potrošača lubenice na splitskom tržištu (CROSBI ID 584970)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gugić, Josip ; Cerjak, Marija ; Batelja Lodeta, Kristina ; Goreta Ban, Smiljana
hrvatski
Segmentacija potrošača lubenice na splitskom tržištu
Cilj rada bio je utvrditi segmente potrošača lubenice na splitskom tržištu, te opisati njihovo kupovno ponašanje i preferencije prema obilježjima lubenice. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 249 slučajno odabranih ispitanika. Rezultati istraživanja su pokazali da najviše ispitanika kupuje lubenicu u sezoni potrošnje jednom tjedno, a konzumira više puta tjedno. Ispitanici najveću važnost pri kupnji lubenice pridaju okusu i zrelosti ploda, a najmanje važnima drže način proizvodnje i udobnost kupnje. Izdvojena su i opisana tri tržišna segmenta: tradicionalisti, nezainteresirani i zainteresirani potrošači prema kojima domaći proizvođači mogu graditi različite marketinške strategije.
segmentacija; potrošači; lubenica; splitsko tržište
nije evidentirano
engleski
Segmentation of watermelon consumers in the Split market
nije evidentirano
segmentation; consumers; watermelon; the Split market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
170-174.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings. 47th Croatian and 7th International Symposium on Agriculture
Pospišil, Milan
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
9789537878047
Podaci o skupu
47th Croatian and 7th International Symposium on Agriculture
poster
01.01.2012-01.01.2012
Opatija, Hrvatska