Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 572408

Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća


Kovačević, Marijana
Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća
(Supply role and tasks in increasing the corporate competitiveness)

Autori
Kovačević, Marijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
27.02

Godina
2012

Stranica
55

Mentor
Rupčić, Nataša

Ključne riječi
Menadžment; nabava; konkurentnost
(Management; supply; competitiveness)

Sažetak
Suvremene uvjete poslovanja karakterizira izrazita tržišna konkurencija i složenost tržišnih odnosa. Procesi globalizacije podvrgavaju poslovne subjekte kontinuiranim pritiscima na području kontrole i smanjivanja troškova te povećanja prihoda, rasta i razvoja. Opisani uvjeti, u velikom broju slučajeva, ograničavaju mogućnosti značajnijega utjecaja na oblikovanje prodajnih cijena roba i usluga od strane pojedinačnih trgovinskih poduzeća. Kada su prodajne cijene zadane uvjetima na tržištu, poduzećima ostaju na raspolaganju aktivnosti koje će dovesti do povećanja prihoda i/ili reduciranja troškova. Kako je često mogućnost povećanja prihoda ograničena veličinom tržišta, kupovnom moći i konkurencijom, poduzeća se okreću internim procesima smanjivanja troškova, odnosno optimizaciji funkcije nabave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka