Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća (CROSBI ID 371552)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Marijana Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća / Rupčić, Nataša (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Marijana

Rupčić, Nataša

hrvatski

Uloga i zadaci nabave u povećanju konkurentnosti poduzeća

Suvremene uvjete poslovanja karakterizira izrazita tržišna konkurencija i složenost tržišnih odnosa. Procesi globalizacije podvrgavaju poslovne subjekte kontinuiranim pritiscima na području kontrole i smanjivanja troškova te povećanja prihoda, rasta i razvoja. Opisani uvjeti, u velikom broju slučajeva, ograničavaju mogućnosti značajnijega utjecaja na oblikovanje prodajnih cijena roba i usluga od strane pojedinačnih trgovinskih poduzeća. Kada su prodajne cijene zadane uvjetima na tržištu, poduzećima ostaju na raspolaganju aktivnosti koje će dovesti do povećanja prihoda i/ili reduciranja troškova. Kako je često mogućnost povećanja prihoda ograničena veličinom tržišta, kupovnom moći i konkurencijom, poduzeća se okreću internim procesima smanjivanja troškova, odnosno optimizaciji funkcije nabave.

menadžment; nabava; konkurentnost

nije evidentirano

engleski

Supply role and tasks in increasing the corporate competitiveness

nije evidentirano

management; supply; competitiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

27.02.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija