Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 572309

Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika


Rupčić, Nataša
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika // Poslovni savjetnik, 7 (2011), 80; 58-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika
(Customer relation management - the forgotten link)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 7 (2011), 80; 58-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Upravljanje odnosima s kupcima; poslovna politika; kvaliteta
(Human relation management; business politics; quality)

Sažetak
Kvaliteta je jedna od najčešće spominjanih riječi u poslovanju. Pokret kvalitete, posebice cjelovito upravljanje kvalitetom posebice ističe kvalitetu proizvoda i poslovnih procesa koji rezultiraju stvaranjem nove vrijednosti. Međutim, menadžeri koji se bave kvalitetom najčešće se zadržavaju na kvaliteti konačne vrijednosti. Pa ipak, ona predstavlja tek početak odnosa s kupcima, a nikako kraj. Iako se zaklinju u „vjernost kvaliteti“, menadžeri koji pozornost posvećuju unaprjeđenju kvalitete usluge, odnosno odnosa s kupcima su rijetki. Razlozi mogu biti razni, međutim često se svode na činjenicu da je menadžerima teško upravljati nečim što ne mogu točno izmjeriti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)