Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika (CROSBI ID 182340)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 7 (2011), 80; 58-59

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Upravljanje odnosima s kupcima - zaboravljena karika

Kvaliteta je jedna od najčešće spominjanih riječi u poslovanju. Pokret kvalitete, posebice cjelovito upravljanje kvalitetom posebice ističe kvalitetu proizvoda i poslovnih procesa koji rezultiraju stvaranjem nove vrijednosti. Međutim, menadžeri koji se bave kvalitetom najčešće se zadržavaju na kvaliteti konačne vrijednosti. Pa ipak, ona predstavlja tek početak odnosa s kupcima, a nikako kraj. Iako se zaklinju u „vjernost kvaliteti“, menadžeri koji pozornost posvećuju unaprjeđenju kvalitete usluge, odnosno odnosa s kupcima su rijetki. Razlozi mogu biti razni, međutim često se svode na činjenicu da je menadžerima teško upravljati nečim što ne mogu točno izmjeriti.

Upravljanje odnosima s kupcima; poslovna politika; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

Customer relation management - the forgotten link

nije evidentirano

Human relation management; business politics; quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (80)

2011.

58-59

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija