What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments? (CROSBI ID 25752)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Blažeković, Zdravko
engleski
What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments?
U slikarskom opusu Andrije Medulića (oko 1510.-1563.) rijetko se nalaze iskljlučivo glazbene scene, a kada i prikazuju instrumente u svojim kompozicijama, slika ih skicozno. Iako instrumentima uvijek namjenjuje važno mjesto u izlaganju ikonografske priče, njihovi su detalji reducirani.Realizam prikazivanja instrumenata ili scena glazbovanja očito mu nije bio važan, jer instrumente uključuje zbog projiciranja simbolike slike ili identifikacije njezine teme. U Medulićevoj ikonografiji Marsije najzanimljiviji je crtež završetka Marsijine priče (Musée du Louvre).
music, iconography, history, Marsija, Andrija Medulić
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-116-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Glazba, riječi i slike: svečani zbornik za Koraljku Kos: Music, words and images: essays in honour of Koraljka Kos
Katalinić, Vjera ; Blažeković, Zdravko
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo
1999.
953-6090-12-0