Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments? (CROSBI ID 25752)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Blažeković, Zdravko What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments? // Glazba, riječi i slike: svečani zbornik za Koraljku Kos: Music, words and images: essays in honour of Koraljka Kos / Katalinić, Vjera ; Blažeković, Zdravko (ur.). Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 1999. str. 93-116-x

Podaci o odgovornosti

Blažeković, Zdravko

engleski

What Marsyas may have meant to the Cinquecento Venetians, or, Andrea Schiavone's symbolism of musical instruments?

U slikarskom opusu Andrije Medulića (oko 1510.-1563.) rijetko se nalaze iskljlučivo glazbene scene, a kada i prikazuju instrumente u svojim kompozicijama, slika ih skicozno. Iako instrumentima uvijek namjenjuje važno mjesto u izlaganju ikonografske priče, njihovi su detalji reducirani.Realizam prikazivanja instrumenata ili scena glazbovanja očito mu nije bio važan, jer instrumente uključuje zbog projiciranja simbolike slike ili identifikacije njezine teme. U Medulićevoj ikonografiji Marsije najzanimljiviji je crtež završetka Marsijine priče (Musée du Louvre).

music, iconography, history, Marsija, Andrija Medulić

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-116-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glazba, riječi i slike: svečani zbornik za Koraljku Kos: Music, words and images: essays in honour of Koraljka Kos

Katalinić, Vjera ; Blažeković, Zdravko

Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo

1999.

953-6090-12-0

Povezanost rada

Povijest