Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području (CROSBI ID 584889)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vukasović, Ante Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području // Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2 / Rapo, Vesna (ur.). Zagreb: Hrvatski školski muzej, 2003. str. 71-86

Podaci o odgovornosti

Vukasović, Ante

hrvatski

Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području

Glavne teze i strukturni dijelovi rasprave su: Korak naprijed u izobrazbi ; Korak natrag u odgajanju ; Tragične posljedice. Zaključni izvodi dokazuju prijeku potrebu duhovne obnove, moralnoga preporoda i traže sveopću reafirmaciju odgajanja – obiteljskog, školskog i društvenog.

znanstveni progres; moralne deformacije; reafirmacija odgoja; moralno izgrađivanje

nije evidentirano

engleski

Twentieth Century – A Step Forward or Backwards in the Field of Pedagogy

nije evidentirano

scientific progress; moral deformities; reaffirmation of upbringing; moral development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-86.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2

Rapo, Vesna

Zagreb: Hrvatski školski muzej

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija