Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području (CROSBI ID 584889)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vukasović, Ante
hrvatski
Dvadeseto stoljeće – korak naprijed ili natrag na pedagoškom području
Glavne teze i strukturni dijelovi rasprave su: Korak naprijed u izobrazbi ; Korak natrag u odgajanju ; Tragične posljedice. Zaključni izvodi dokazuju prijeku potrebu duhovne obnove, moralnoga preporoda i traže sveopću reafirmaciju odgajanja – obiteljskog, školskog i društvenog.
znanstveni progres; moralne deformacije; reafirmacija odgoja; moralno izgrađivanje
nije evidentirano
engleski
Twentieth Century – A Step Forward or Backwards in the Field of Pedagogy
nije evidentirano
scientific progress; moral deformities; reaffirmation of upbringing; moral development
nije evidentirano
Podaci o prilogu
71-86.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Školstvo u XX. stoljeću, Anali za povijest odgoja, vol. 2
Rapo, Vesna
Zagreb: Hrvatski školski muzej
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096