Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike (CROSBI ID 371531)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čepo, Ivana Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike / Rovan, Daria (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Čepo, Ivana

Rovan, Daria

hrvatski

Povezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike

Akademsko odlaganje predstavlja prepreku akademskom uspjehu s raznim negativnim posljedicama za učenike kao što su povećani stres učenika i lošiji uspjeh. Cilj ovog rada je bio ispitati povezanost motivacijskih konstrukata očekivanja, vrijednosti i ciljeva postignuća s odlaganjem. U istraživanju je sudjelovalo 298 učenika 3. razreda opće gimnazije koji su ispunjavali Tuckmanov upitnik odlaganja, upitnik ciljeva postignuća, upitnik očekivanja i vrijednosti, a prikupljeni su i podaci o ocjeni iz matematike kao mjeri akademskog postignuća. Rezultati istraživanja pokazuju da je akademsko odlaganje negativno povezano s ocjenama, očekivanjima, vrijednostima i ciljem ovladavanja, a pozitivno s ciljem izbjegavanja rada. Mjera cilja izvedbe nije bila statistički značajno povezana s odlaganjem. U predviđanju odlaganja korištenim mjerama se objašnjava mali, ali značajan dio varijance odlaganja pri čemu su se značajnim prediktorima pokazali ocjene, cilj ovladavanja (negativni prediktori) te cilj izbjegavanja rada i vrijednosti (pozitivni prediktori). Ciljna orijentacija ovladavanja pokazala se kao moguća poželjna strategija za poticanje kod učenika zbog negativne povezanosti s odlaganjem, a izbjegavanje rada se treba nastojati smanjiti zbog pozitivne povezanosti s odlaganjem kod učenika.

akademsko odlaganje; motivacija; ciljevi postignuća; teorija očekivanja i vrijednosti

nije evidentirano

engleski

The relationship between procrastination and motivation for learning mathematics

nije evidentirano

academic procrastination; motivation; achievement goals; expectancy-value theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

24.02.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija