Učitelj i pobliža određenja očekivane kakvoće u odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 477750)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mijatović, Antun
hrvatski
Učitelj i pobliža određenja očekivane kakvoće u odgoju i obrazovanju
Autor komentira pretpostavke na kojima se danas temelje istraživanja kakvoće u sustavima drugih zemalja. Učitelj kao najznačajniji faktor u ostvarivanju kakvoće odgoja i obrazovanja djeluje u mreži mnogobrojnih utjecaja koji pridonose ili umanjuju tu kakvoću. Navode se brojne varijable koje izravno i neizravno djeluju na konačnu vrijednost i razinu kakvoće. Posebnu pozornost autor posvećuje problemu standardizacije koja mora pobliže odrediti objektivne odnose u brojnim različitostima u kojima danas djeluju učitelji, pojedine škole, učenici i njihovi roditelji. Indikatori ostvarivanja kakvoće u odgoju i obrazovanju uglavnom su poznati i trebalo bi ih sustavno istraživati u realnim vrijednostima u hrvatskoj školi.
učitelj; kakvoća odgoja i obrazovanja; indikatori kakvoće
nije evidentirano
engleski
The teacher and specific characteristics of the projected level of quality in education
nije evidentirano
teacher; quality of education; indicators of the achievement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
17-29-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Rijeka, Hrvatska