Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kreativnost kao profesionalna kompetencija visokoškolskih nastavnika (CROSBI ID 182197)

Prilog u časopisu | stručni rad

Bedeković, Vesna Kreativnost kao profesionalna kompetencija visokoškolskih nastavnika // Zbornik radova Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 1 (2009), 1; 55-67

Podaci o odgovornosti

Bedeković, Vesna

hrvatski

Kreativnost kao profesionalna kompetencija visokoškolskih nastavnika

Suočeno s naglim, nepredvidivim i nezaustavljivim promjenama suvremeno društvo sve više prepoznaje važnost kreativnosti u svim ljudskim djelatnostima, osobito u području obrazovanja. U razdoblju od 2000. godine do danas promjene u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja postale su dijelom obrazovne politike, pri čemu se dojmovi o provedbi Bolonjskog procesa kreću u rasponu od potpunog osporavanja do (ne)kritičkog zagovora. Iako su pedagoška, didaktička i metodička pitanja provedbe Bolonjskog procesa u hrvatskom sustavu visokog obrazovanja uglavnom ostala na marginama, ohrabruje spoznaja da Bolonjski proces podupire nastavu usmjerenu na studenta koja bitno mijenja, kako ulogu visokoškolskog nastavnika, tako i ulogu studenta. U tom se kontekstu pred visokoškolske nastavnike postavljaju zahtjevi za novim kompetencijama koje proizlaze iz njihove profesionalne uloge, pri čemu kreativnost predstavlja značajnu profesionalnu kompetenciju koju od visokoškolskih nastavnika zahtijeva suvremeno obrazovanje stavljeno pred izazov nove paradigme čiju osnovu, između ostaloga čine i promjene prema kreativnoj nastavi. Polazeći od činjenice da je kreativnost visokoškolskih nastavnika osnovna pretpostavka za razvijanje kreativnosti studenata, polazišnu točku za poticanje promjena čini kvaliteta dodiplomslog, diplomskog i poslijediplomskog obrazovanja budućih visokoškolskih nastavnika, kao i njihova kontinuiranog profesionalnog razvoja kroz sustav cjeloživotnog obrazovanja usmjerenoga na razvoj kreativnosti studenata s ciljem oslobađanja njihovih kreativnih potencijala posredstvom kojih će nakon završetka studija ostvariti aktivno uključivanje i konkurentnost na tržištu rada.

kreativnost; profesionalna kompetencija; visokoškolski nastavnici; studenti; Bolonjski proces; cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Creativity as professional competence off college teacher's

nije evidentirano

creativity; professional competence; college teachers; students; Bollogna process; lifelong education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1)

2009.

55-67

objavljeno

1847-4381

Povezanost rada

Pedagogija