Brend kao historiografski identitetski sustav (CROSBI ID 584639)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vukić, Feđa
hrvatski
Brend kao historiografski identitetski sustav
Članak tematizira komuniakcijsko djelovanje Eduarda Slavoljuba Penkale i Eugena Fellera kao početke sustavnog građenja tržišnih komunikacija. Sačuvana dokumentacija o poduzetničkim i komunikacijskim poduhvatima dvojice hrvatskih povijesnih protagonista liberalne ekonomije svjedoče o prvim pokušajia sustavnog građenja identiteta robne marke, brenda. Time su ti pokušaji važan dio nematerijale kulturne baštine industijrkog doba.
identitet; brend; povijest; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Brand as an Historiographic Identity System
nije evidentirano
identity; brand; history; communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
320-330.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H.
Ljubljana: Slovensko etnološko društvo
978-961-6775-08-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096