Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571278

Brend kao historiografski identitetski sustav


Vukić, Feđa
Brend kao historiografski identitetski sustav // Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.).
Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 2011. str. 320-330 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Brend kao historiografski identitetski sustav
(Brand as an Historiographic Identity System)

Autori
Vukić, Feđa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. - Ljubljana : Slovensko etnološko društvo, 2011, 320-330

ISBN
978-961-6775-08-3

Skup
11.Uzporednice med slovensko in hrvaško etnologijo

Mjesto i datum
Krško, Slovenija, 29.-30.10. 2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Identitet; brend; povijest; komunikacija
(Identity; brand; history; communication)

Sažetak
Članak tematizira komuniakcijsko djelovanje Eduarda Slavoljuba Penkale i Eugena Fellera kao početke sustavnog građenja tržišnih komunikacija. Sačuvana dokumentacija o poduzetničkim i komunikacijskim poduhvatima dvojice hrvatskih povijesnih protagonista liberalne ekonomije svjedoče o prvim pokušajia sustavnog građenja identiteta robne marke, brenda. Time su ti pokušaji važan dio nematerijale kulturne baštine industijrkog doba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Feđa Vukić, (285161)