Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brend kao historiografski identitetski sustav (CROSBI ID 584639)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vukić, Feđa Brend kao historiografski identitetski sustav // Kulturna dediščina industrijskih panog / Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H. (ur.). Ljubljana: Slovensko etnološko društvo, 2011. str. 320-330

Podaci o odgovornosti

Vukić, Feđa

hrvatski

Brend kao historiografski identitetski sustav

Članak tematizira komuniakcijsko djelovanje Eduarda Slavoljuba Penkale i Eugena Fellera kao početke sustavnog građenja tržišnih komunikacija. Sačuvana dokumentacija o poduzetničkim i komunikacijskim poduhvatima dvojice hrvatskih povijesnih protagonista liberalne ekonomije svjedoče o prvim pokušajia sustavnog građenja identiteta robne marke, brenda. Time su ti pokušaji važan dio nematerijale kulturne baštine industijrkog doba.

identitet; brend; povijest; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Brand as an Historiographic Identity System

nije evidentirano

identity; brand; history; communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

320-330.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Černelič Krošelj, A., Jelavić Ž., Rožman H.

Ljubljana: Slovensko etnološko društvo

978-961-6775-08-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Etnologija i antropologija