Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571209

Leksikon marketinga


Leksikon marketinga, Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, 2011 (Leksikon)


Naslov
Leksikon marketinga
(Marketing Lexicon)

Urednik/ci
Previšić, Jozo

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, leksikon, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet-Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2011

Stranica
917

ISBN
978-953-6025-39-8

Ključne riječi
marketing

Sažetak
U Leksikonu marketinga je obrađeno 3313 natuknica. Osim užeg područja marketinga, uključene su i važne natuknice iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). Leksikon sadrži i englesko-hrvatski rječnik svih obrađenih natuknica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jozo Previšić (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Leksikon marketinga, Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, 2011 (Leksikon)
Previšić, J. (ur.) (2011) Leksikon marketinga. Zagreb, Ekonomski fakultet-Zagreb.
@book{book, editor = {Previ\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2011}, pages = {917}, keywords = {marketing}, isbn = {978-953-6025-39-8}, title = {Marketing Lexicon}, keyword = {marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet-Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }