Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571118

Osnove tržišnog poslovanja


Rocco, Fedor; Henich, Vladimir; Medvešćek, Ivo; Bazala, Aleksandar; Previšić, Jozo
Osnove tržišnog poslovanja
Zagreb: Birotehnika Zagreb, 1988


CROSBI ID: 571118 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnove tržišnog poslovanja
(Principles of Market Business)

Autori
Rocco, Fedor ; Henich, Vladimir ; Medvešćek, Ivo ; Bazala, Aleksandar ; Previšić, Jozo

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Birotehnika Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
1988

Stranica
203

Ključne riječi
tržište; plan; marketing
(market; plan; marketing)

Sažetak
U okviru suvremene nastave i uvođenja marketinga kao samostalnog predmeta pod nazivom Osnove tržišnog poslovanja u srednje ekonomske škole, nastala je potreba za odgovarajućim udžbenikom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (autor)

Avatar Url Vladimir Henich (autor)

Avatar Url Aleksandar Bazala (autor)

Avatar Url Jozo Previšić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Rocco, Fedor; Henich, Vladimir; Medvešćek, Ivo; Bazala, Aleksandar; Previšić, Jozo
Osnove tržišnog poslovanja
Zagreb: Birotehnika Zagreb, 1988
Rocco, F., Henich, V., Medvešćek, I., Bazala, A. & Previšić, J. (1988) Osnove tržišnog poslovanja. Zagreb. Birotehnika Zagreb.
@unknown{unknown, year = {1988}, pages = {203}, keywords = {market, plan, marketing}, title = {Principles of Market Business}, keyword = {market, plan, marketing}, publisher = {Birotehnika Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font