Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing (CROSBI ID 9237)

Autorska knjiga | udžbenik

Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan Marketing. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

hrvatski

Marketing

Društvene promjene, kulturni razvoj i globalna svjetska kretanja potakla su i u nas potrebu potpune gospodarske orijentacije na tržište i potrošača što je i temeljna odrednica suvremenog marketinga. On se zato s pravom, drži prijeko potrebnim činiteljem sveukupnog gospodarstva. Marketing je, kao poslovna koncepcija, prema tome apsolutno univerzalan. Mogu ga i trebaju primjenjivati sva poduzeća bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Marketinška filozofija zahtijeva da poduzeće primjenjuje svoje orijentacije dugoročno, sagledavajući ne samo sadašnje nego i buduće stanje u poslovanju.

marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing

nije evidentirano

marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sinergija nakladništvo

2001.

953-6895-07-2

540

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija