Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 571106

Marketing


Previšić, Jozo; Bratko, Stjepan
Marketing, Zagreb: Sinergija, 2001 (Udžbenici i skripta)


Naslov
Marketing

Autori
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenici i skripta, znanstvena

Izdavač
Sinergija

Grad
Zagreb

Godina
2001

Stranica
540

ISBN
953-6895-07-2

Ključne riječi
marketing

Sažetak
Društvene promjene, kulturni razvoj i globalna svjetska kretanja potakla su i u nas potrebu potpune gospodarske orijentacije na tržište i potrošača što je i temeljna odrednica suvremenog marketinga. On se zato s pravom, drži prijeko potrebnim činiteljem sveukupnog gospodarstva. Marketing je, kao poslovna koncepcija, prema tome apsolutno univerzalan. Mogu ga i trebaju primjenjivati sva poduzeća bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Marketinška filozofija zahtijeva da poduzeće primjenjuje svoje orijentacije dugoročno, sagledavajući ne samo sadašnje nego i buduće stanje u poslovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Stjepan Bratko (autor)

Avatar Url Jozo Previšić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Previšić, Jozo; Bratko, Stjepan
Marketing, Zagreb: Sinergija, 2001 (Udžbenici i skripta)
Previšić, J. & Bratko, S. (2001) Marketing. Zagreb, Sinergija.
@book{book, year = {2001}, pages = {540}, keywords = {marketing}, isbn = {953-6895-07-2}, title = {Marketing}, keyword = {marketing}, publisher = {Sinergija}, publisherplace = {Zagreb} }