Marketing (CROSBI ID 9237)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan
hrvatski
Marketing
Društvene promjene, kulturni razvoj i globalna svjetska kretanja potakla su i u nas potrebu potpune gospodarske orijentacije na tržište i potrošača što je i temeljna odrednica suvremenog marketinga. On se zato s pravom, drži prijeko potrebnim činiteljem sveukupnog gospodarstva. Marketing je, kao poslovna koncepcija, prema tome apsolutno univerzalan. Mogu ga i trebaju primjenjivati sva poduzeća bez obzira na veličinu, djelatnost ili zemlju podrijetla. Marketinška filozofija zahtijeva da poduzeće primjenjuje svoje orijentacije dugoročno, sagledavajući ne samo sadašnje nego i buduće stanje u poslovanju.
marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing
nije evidentirano
marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Sinergija nakladništvo
2001.
953-6895-07-2
540
objavljeno