Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osnove međunarodnog marketinga (CROSBI ID 745026)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran Osnove međunarodnog marketinga. Zagreb: Školska knjiga, 2012. 318..

Podaci o odgovornosti

Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran

hrvatski

Osnove međunarodnog marketinga

Na hrvatskom tržištu i tržištima drugih tranzicijskih zemalja pojavljuju se mnogi novi izazovi s kojima se moraju suočiti stručnjaci međunarodnog marketinga. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tim tržištima? Kako organizirati distribucijski sustav? Koju politiku cijena primijeniti? Kakve promocijske aktivnosti? Kako će se sve te aktivnosti odraziti na ekonomski razvoj i društvenu svijest? Na ta i druga pitanja poslovni ljudi trebaju pronaći prave odgovore. Od odgovora na ta pitanja ovisit će uspjeh poduzeća i dobrobit zaposlenih. Da bi postigao poslovni uspjeh na domaćim i drugim stranim tržištima, menadžer mora dobro poznavati znanstvene i stručne aspekte međunarodnog marketinga. Ako menadžer ne poznaje međunarodni marketing, ne može ga niti primjenjivati, a ni pojedine njegove elemente uključivati u svoje promišljanje, planiranje i odlučivanje. Skromna namjera autora ove knjige jest potaknuti na razmišljanje i pronalaženje kvalitetnih riješenja.

međunarodni marketing

nije evidentirano

engleski

Principles of International Marketing

nije evidentirano

international marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

318

2012.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-0-30396-6

Povezanost rada

Ekonomija