Osnove međunarodnog marketinga (CROSBI ID 745026)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran
hrvatski
Osnove međunarodnog marketinga
Na hrvatskom tržištu i tržištima drugih tranzicijskih zemalja pojavljuju se mnogi novi izazovi s kojima se moraju suočiti stručnjaci međunarodnog marketinga. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tim tržištima? Kako organizirati distribucijski sustav? Koju politiku cijena primijeniti? Kakve promocijske aktivnosti? Kako će se sve te aktivnosti odraziti na ekonomski razvoj i društvenu svijest? Na ta i druga pitanja poslovni ljudi trebaju pronaći prave odgovore. Od odgovora na ta pitanja ovisit će uspjeh poduzeća i dobrobit zaposlenih. Da bi postigao poslovni uspjeh na domaćim i drugim stranim tržištima, menadžer mora dobro poznavati znanstvene i stručne aspekte međunarodnog marketinga. Ako menadžer ne poznaje međunarodni marketing, ne može ga niti primjenjivati, a ni pojedine njegove elemente uključivati u svoje promišljanje, planiranje i odlučivanje. Skromna namjera autora ove knjige jest potaknuti na razmišljanje i pronalaženje kvalitetnih riješenja.
međunarodni marketing
nije evidentirano
engleski
Principles of International Marketing
nije evidentirano
international marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
318
2012.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-0-30396-6