Pitanje upotrebljivosti interaktivnih sustava učenja (CROSBI ID 584544)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Granić, Andrina
hrvatski
Pitanje upotrebljivosti interaktivnih sustava učenja
Suvremeni razvoj računalne tehnologije dovodi do povećanja procesne moći koja je dostupna korisniku, porasta složenosti samog računalnog sustava, ali i sve veće apstrakcije funkcija sustava koje su korisniku vidljive i dostupne. Želja za poboljšanjem upotrebljivosti, učinkovitosti i efektivnosti dovode do potrebe ugradnje funkcionalnosti i svojstava računalnog sustava u jednostvanu i lako upotrebljivu metaforu, što prirodno vodi usavršavanju korisničkih sučelja računalnih sustava općenito, s posebnim značajem u računalom podržanim sustavima učenja. Budući korisnici svaki računalni sustav vrednuju u terminima kvalitete respektivnog korisničkog sučelja, rad naslovljava pitanje vrednovanja upotrebljivosti klase interaktivnih sustava učenja, tzv. inteligentnog tutorskog sustava, temeljeći se na zvjezdastom ciklusu života razvoja korisničkog sučelja.
upotrebljivost; korisničko sučelje; inteligentni tutorski sustav
nije evidentirano
engleski
Pitanje upotrebljivosti interaktivnih sustava učenja
nije evidentirano
usability; user interface; intelligent tutoring system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
95-100.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO 2001 – XXIV International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics, Proceedings Computers in Education
Čičin-Šain, Marina
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
Podaci o skupu
MIPRO 2001
predavanje
21.05.2001-25.05.2001
Opatija, Hrvatska