Chemistry in the Popular Culture: Mass Media, Music and Outreach Events (CROSBI ID 182053)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Jergović, Blanka
engleski
Chemistry in the Popular Culture: Mass Media, Music and Outreach Events
straživanje medijskih priloga o kemiji u Međunarodnoj godini kemije, od 1. siječnja do 31. kolovoza 2011. godine, provedeno na pet hrvatskih dnevnih listova (Vjesnik, Večernji list, Jutarnji list, Slobodna Dalmacija i Novi list) i britanskom dnevniku The Guardian (oblika tzv. broadsheet) pokazuje velike razlike u medijskom tretmanu kemije. Frekvencija i raznolikost pristupa i načina, prije svega primjena konvergencije medija, tj. više medija istodobno u prezentaciji kemije u Guardianu neusporediva je s nevjerojatno malo članaka u našim dnevnim novinama. Na pronađenim primjerima diskutira se o vrijednostima vijesti za znanost u medijima, ali se ukazuje i na širu perspektivu za znanost u javnosti - na komunikaciju u popularnoj kulturi općenito, i to na primjeru popularne glazbe, kao i u aktivnostima kojima istraživači i istraživačke institucije nastoje doći u javnost. Ukazuje se na potpun nedostatak evaluacije postojećih programa susreta istraživača i građana i sugerira se potreba za promicanjem znanosti na različitim razinama.
Chemistry; image; mass media
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60 (12)
2011.
595-602
objavljeno
0022-9830
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti