Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija (CROSBI ID 371294)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Haramija, Predrag Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija / Koprek, Ivan (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, . 2010

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

Koprek, Ivan

hrvatski

Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija

Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija

poslovna etika; marketing; odnosi s javnošću; multinacionalne korporacije

nije evidentirano

engleski

Ethics in marketing communications with special emphasis on advertising and public relations in multinational corporations

nije evidentirano

business ethics; marketing; public relations; multinational corporation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

000

11.11.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Filozofija