izvor podataka: crosbi
!
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija (CROSBI ID 371294)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Haramija, Predrag
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija / Koprek, Ivan (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb, . 2010
Podaci o odgovornosti
Haramija, Predrag
Koprek, Ivan
hrvatski
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija
Etika u markentinškim komunikacijama s posebnim osvrtom na oglašavanje i odnose s javnošću multinacionalnih korporacija
poslovna etika; marketing; odnosi s javnošću; multinacionalne korporacije
nije evidentirano
engleski
Ethics in marketing communications with special emphasis on advertising and public relations in multinational corporations
nije evidentirano
business ethics; marketing; public relations; multinational corporation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
000
11.11.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet Družbe Isusove, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove