Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu (CROSBI ID 584512)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Markić, Ivan Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. str. 48-x

Podaci o odgovornosti

Markić, Ivan

hrvatski

Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu

Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja.

informacijsko-komunikacijska tehnologija; Nacionalni kurikulum; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije; osposobljavanje

nije evidentirano

engleski

Information and communication technology in National curriculum

nije evidentirano

information and communication technologies; National curriculum; life-long education; competence; enabling

nije evidentirano

Podaci o prilogu

48-x.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Informatologia Separat Speciale, No. 12

Mario Plenković

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija 2009.

predavanje

28.06.2009-30.06.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija