Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu (CROSBI ID 584512)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Markić, Ivan
hrvatski
Informacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu
Svrha ovoga rada jest prikazati informacijsko-komunikacijsku tehnologiju kao sastavni dio Nacionalnog kurikuluma. Naime, Nacionalni kurikulum, trenutačno u nas vrlo aktualna pedagoška tema, donosi odmak od starih, državno propisanih nastavnih planova i programa, te se okreće pitanju cilja i ishoda kroz kompetencije. Želi se, zapravo, reći što učenik određene dobi može i treba znati, koje vještine, sposobnosti i stavove treba i može razviti u određenim životnim i školskim razdobljima. Na tragu navedenoga, prikazat ćemo razloge uvođenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u Nacionalni kurikulum, mogućnosti koje nudi kao zaseban predmet te kao međupredmetno područje u razvoju ključnih kompetencija potrebnih pojedincu za aktivno, kreativno i odgovorno participiranje u današnjem društvu. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u stjecanju i razvijanju kompetencija za cjeloživotno obrazovanje ima vrlo važnu ulogu u osposobljavanju učenika za cjeloživotno učenje i djelovanje u društvu znanja.
informacijsko-komunikacijska tehnologija; Nacionalni kurikulum; cjeloživotno obrazovanje; kompetencije; osposobljavanje
nije evidentirano
engleski
Information and communication technology in National curriculum
nije evidentirano
information and communication technologies; National curriculum; life-long education; competence; enabling
nije evidentirano
Podaci o prilogu
48-x.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Informatologia Separat Speciale, No. 12
Mario Plenković
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo
Podaci o skupu
Društvo i tehnologija 2009.
predavanje
28.06.2009-30.06.2009
Zadar, Hrvatska