Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos socijalne kompetencije i ponašanja učenika (CROSBI ID 371292)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Odnos socijalne kompetencije i ponašanja učenika / Prof. dr. sc. Hrvatić, Neven (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Prof. dr. sc. Hrvatić, Neven

hrvatski

Odnos socijalne kompetencije i ponašanja učenika

Rad je dao egzaktnu analizu odnosa socijalne kompetencije i ponašanja učenika te definirao prediktore koji taj odnos iniciraju i objašnjavaju. Cilj je rada bio ispitati odnos između različitih mjera socijalne kompetencije i ponašanja učenika viših razreda osnovne škole te provjeriti koliko mjere socijalne kompetencije doprinose objašnjenju korisnog/poželjnog ponašanja učenika, uvažavajući i neka sociodemografska obilježja učenika. Prediktori koji predviđaju korisno/poželjno ponašanje učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole su socijalne vještine, vršnjačka prihvaćenost i školski uspjeh koji ukupno objašnjavaju 34% zajedničke varijance. Nalazi upućuju da se individualna obilježja, samoprocjena vršnjačke prihvaćenosti, broj braće i sestara te duljina pohađanje vrtića pojavljuju kao prediktori na pojedinačnoj razini, unutar određene dobi. Empirijsko istraživanje ovog rada je afirmiralo, i u praksi provjerilo, pedagoški model praćenja razvoja dječje socijalne kompetencije. Isto tako, podaci prikupljeni ovim istraživanjem mogli bi poslužiti učiteljima, pedagozima i stručnim suradnicima u poticanju i praćenju razvoja dječje socijalne kompetencije kao zaštitno-rizičnog čimbenika odrastanja i uspješnosti.

Socijalna kompetencija; socijalne vještine; vršnjački odnosi; obitelj; školski uspjeh i korisno/poželjno ponašanje

nije evidentirano

engleski

Relation of social competence and behavior of students

nije evidentirano

Social competence; social skills; peer relationships; family; school performance; and useful / desirable behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

284

17.04.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija