Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570333

Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije 2002., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije
(Cooperative learning in the classroom as a socialization factor)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
3. srpnja

Godina
2002

Stranica
164

Mentor
Prof. dr. sc. Jurić, Vladimir

Ključne riječi
Kooperativno učenje; pedagoška radionica; djelotvorni oblici ponašanja; socijalizacija; kooperacija i socijalizacija u nastavi
(Cooperative learning; educational workshops; effective forms of behavior; socialization; cooperation and socialization in a teaching process)

Sažetak
Cilj je istraživanja bio ispitati učinke kooperativnoga učenja na socijalizaciju prateći odnose i procese unutar grupe (razrednog odjela učenika 4., 6. i 8. razreda) uvažavajući sva tri polazišta socijalizacije: autopercepciju, heteropercepciju i percepciju pojedinca od socijalnoga miljea. Znanstveni doprinos rada zasnovan je na teorijskoj i praktičnoj analizi učinaka kooperativnog učenja na odgoj i socijalizaciju u osnovnoj školi. Neposredni praktični doprinos ovog rada odnosi se na afirmaciju mikropedagoškog pristupa školi koji učinke kooperativnog učenja stavlja u funkciju cjelovitog razvoja učenika i međuljudskih odnosa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Vesna Buljubašić-Kuzmanović, (265822)