Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije (CROSBI ID 371291)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije / Prof. dr. sc. Jurić, Vladimir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2002

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Prof. dr. sc. Jurić, Vladimir

hrvatski

Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije

Cilj je istraživanja bio ispitati učinke kooperativnoga učenja na socijalizaciju prateći odnose i procese unutar grupe (razrednog odjela učenika 4., 6. i 8. razreda) uvažavajući sva tri polazišta socijalizacije: autopercepciju, heteropercepciju i percepciju pojedinca od socijalnoga miljea. Znanstveni doprinos rada zasnovan je na teorijskoj i praktičnoj analizi učinaka kooperativnog učenja na odgoj i socijalizaciju u osnovnoj školi. Neposredni praktični doprinos ovog rada odnosi se na afirmaciju mikropedagoškog pristupa školi koji učinke kooperativnog učenja stavlja u funkciju cjelovitog razvoja učenika i međuljudskih odnosa.

Kooperativno učenje; pedagoška radionica; djelotvorni oblici ponašanja; socijalizacija; kooperacija i socijalizacija u nastavi

nije evidentirano

engleski

Cooperative learning in the classroom as a socialization factor

nije evidentirano

Cooperative learning; educational workshops; effective forms of behavior; socialization; cooperation and socialization in a teaching process

nije evidentirano

Podaci o izdanju

164

03.07.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija