Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije (CROSBI ID 371291)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Prof. dr. sc. Jurić, Vladimir
hrvatski
Kooperativno učenje u nastavi kao čimbenik socijalizacije
Cilj je istraživanja bio ispitati učinke kooperativnoga učenja na socijalizaciju prateći odnose i procese unutar grupe (razrednog odjela učenika 4., 6. i 8. razreda) uvažavajući sva tri polazišta socijalizacije: autopercepciju, heteropercepciju i percepciju pojedinca od socijalnoga miljea. Znanstveni doprinos rada zasnovan je na teorijskoj i praktičnoj analizi učinaka kooperativnog učenja na odgoj i socijalizaciju u osnovnoj školi. Neposredni praktični doprinos ovog rada odnosi se na afirmaciju mikropedagoškog pristupa školi koji učinke kooperativnog učenja stavlja u funkciju cjelovitog razvoja učenika i međuljudskih odnosa.
Kooperativno učenje; pedagoška radionica; djelotvorni oblici ponašanja; socijalizacija; kooperacija i socijalizacija u nastavi
nije evidentirano
engleski
Cooperative learning in the classroom as a socialization factor
nije evidentirano
Cooperative learning; educational workshops; effective forms of behavior; socialization; cooperation and socialization in a teaching process
nije evidentirano
Podaci o izdanju
164
03.07.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb