Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi (CROSBI ID 181906)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rogulj, Nenad ; Ujević, Kristina ; Rogulj Gordana, Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi // Život i škola = Life and school, 26 (2011), 2; 154-161

Podaci o odgovornosti

Rogulj, Nenad ; Ujević, Kristina ; Rogulj Gordana,

hrvatski

Prilog objektivnosti ocjene iz tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi

Na uzorku od 67 učitelja primarnog obrazovanja iz 6 osnovnih škola s područja Splitsko-dalmatinske županije, putem anketnog upitnika zatvorenog tipa utvrđeni su stavovi učitelja o razumijevanju i važnosti pojedine sastavnice u formiranju ocjene iz TZK. na petostupanjskoj Likertovoj skali. Učitelji su relativno niskom ocjenom (2, 7) ocijenili razumijevanje i jasnost pojedinih komponenti za formiranje ocjene, što ukazuje na njihovu nedostatnu kineziološku educiranost. Temeljem rezultata istraživanja izračunati su normirani koeficijent važnosti pojedine komponente kao parametar objektivizacije i predložen jednostavan matematički izračun za poboljšanje objektivnosti konačne ocijene iz predmeta tjelesna i zdravstvena kultura. Prema predloženom modelu u konačnoj ocjeni, odgojne značajke participiraju najviše – 30%, zatim motorička znanja – 25% i motorička dostignuća –24%, a najmanje antropološke značajke – 21%. Izračunati su također i udjeli pojedinih sastavnica najvažnije komponente odgojnih značajki, među kojima prema mišljenju učitelja ponašanje s 16% ima najveći, a teorijske spoznaje i razina zdravstveno-higijenskih navika najmanji značaj – 12%. Implementacija rezultata istraživanja u praksi doprinijela bi objektivnijem i pravednijem ocjenjivanju u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture.

OBJEKTIVNOST; OCJENA; TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

nije evidentirano

engleski

THE CONTRIBUTION OF THE OBJECTIVITY OF GRADES IN PHYSICAL EDUCATION IN CLASS TEACHING

nije evidentirano

OBJECTIVITY; GRADE; PHYSICAL EDUCATION

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2011.

154-161

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija