Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prilog ispitivanju nekih odrednica kreativnosti kod učitelja i studenata (CROSBI ID 584477)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Kobaš Karlo Prilog ispitivanju nekih odrednica kreativnosti kod učitelja i studenata // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju. / Munk, K. (ur.). Zagreb: Profil International, 2009. str. 42-51

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Kobaš Karlo

hrvatski

Prilog ispitivanju nekih odrednica kreativnosti kod učitelja i studenata

Cilj je ovog istraživanja ispitati odnos učitelja razredne nastave (N=69) i studenata Učiteljskog fakulteta (N=88)prema kreativnosti i nekim pokazateljima vlastitog kreativnog mišljenja i djelovanja. Problemi istraživanja usmjereni su na propitivanje tradicionalnog i suvremenog pogleda na kreativnost, samopercepciju sebe kao kreativne osobe te samu nastavu, njezine ciljeve i ishode, odnosno učinke i pokazatelje kreativnosti. Procjene učitelja i studenata, kao najveći deficit suvremene nastave ističu nedostatak kreativnosti, odnosno odrednice kreativnosti su najmanje prepoznatljive u odgojno-obrazovnom procesu i evaluiraju se na tradicionalan, a samim tim i izazovan način. Izazov ovdje predstavlja procjenu da neki događaj, iako se percipira kao nepoželjan, može rezultirati pozitivnim posljedicama, što smo nalazima o pokazateljima kreativnosti i potvrdili. Naime, studenti i učitelji pozitivno procjenjuju vlastite pokazatelje kreativnosti s tim da učitelji, u odnosu na studente, značajno veću pozornost daju unutarnjem osjećaju zanesenosti, a studenti fleksibilnosti mišljenja i djelovanja. Isto tako, prikazane usporedbe rezultata potiču na razmišljanje o tome utječe li radno iskustvo na razvoj kreativnosti i kreativno buđenje škole, odnosno alternativno i divergentno razmišljanje. Neovisno o radnom iskustvu osoba može utjecati na progresivan, cjeloživotni razvoj vlastite kreativnosti, a kroz kreativnu suradnju učitelja i učenika/studenata dolazi se do najboljih rezultata.

Učitelji ; studenti ; učenici ; nastava ; kreativnost ; odrednice i pokazatelji kreativnosti

nije evidentirano

engleski

Exploring some creativity characteristics in teachers and students

nije evidentirano

Teachers ; students ; pupils ; teaching ; creativity ; guidelines and indicators of creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

42-51.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju.

Munk, K.

Zagreb: Profil International

978-953-121143-7

Podaci o skupu

Kreativni pristup osposobljavanju učitelja

pozvano predavanje

28.09.2009-30.09.2009

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija