Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ispitivanje učestalosti verbalne agresije kod djece i mladeži (CROSBI ID 181885)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Milašin, Ana ; Vranić, Tjaša Ispitivanje učestalosti verbalne agresije kod djece i mladeži // Život i škola = Life and school, 22 (2009), 2; 116-141

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Milašin, Ana ; Vranić, Tjaša

hrvatski

Ispitivanje učestalosti verbalne agresije kod djece i mladeži

Cilj je ovog rada ispitati učestalost verbalne agresije kao socijalno neprihvatljive i nasilne strategije rješavanja sukoba. Ispitivanje je obuhvatilo 104 učenika petih, 100 učenika osmih te 100 učenika završnih razreda srednje škole. Rezultati su pokazali da verbalna agresija odrastanjem proporcionalno raste i da su djevojčice u prosjeku više prosocijalno orijentirane od dječaka, odnosno kada su u sukobu, one uglavnom manje koriste različite obrasce verbalne agresije, osim kada su u pitanju prepiranja/svađe i vikanje. Osim dobi i spola, na kvalitetu komunikacije utječu i drugi činitelji kao što su iskustvo, emocionalni odnosi, očekivanja, individualne potrebe, strahovi, povjerenje. Suvremene društvene znanosti razvile su različite tehnike uspješnog sučeljavanja i nenasilnog komuniciranja koje se mogu uvježbavati od najranijeg djetinjstva u obitelji, vrtiću, školi i socijalnom okruženju, stoga ih treba više prakticirati, vrednovati i razvijati.

Škola; sukob; učenici; strategije sučeljavanja; verbalna agresija; prevencija

nije evidentirano

engleski

Research on incidence of verbal aggression in children and youth

nije evidentirano

School; conflict; students; confrontation strategies; verbal aggression; prevention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2009.

116-141

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija