Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učestalost vršnjačkog nasilja osvećivanjem kao nasilne strategije sučeljavanja među učenicima osnovne škole (CROSBI ID 181883)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Milašin, Ana ; Vuković, Anamarija Učestalost vršnjačkog nasilja osvećivanjem kao nasilne strategije sučeljavanja među učenicima osnovne škole // Život i škola = Life and school, 22 (2009), 2; 78-96

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Milašin, Ana ; Vuković, Anamarija

hrvatski

Učestalost vršnjačkog nasilja osvećivanjem kao nasilne strategije sučeljavanja među učenicima osnovne škole

Cilj ovog rada bio je ispitati učestalost vršnjačkog nasilja osvećivanjem kao negativne, nasilne i nepoželjne strategije sučeljavanja među učenicima osnovne škole. Ispitivanje je obuhvatilo 104 učenika petih i 100 učenika osmih razreda. Dobiveni rezultati pokazali su da stariji učenici (oko 30%) učestalije prakticiraju osvećivanje nego mlađi (oko 19%) te da ispitani dječaci, u odnosu na djevojčice, češće pribjegavaju osvećivanju, što se pokazalo značajnijim samo kod mlađih učenika. Naime, nema statistički značajnih razlika glede učestalosti osvećivanja unutar spola ispitanih učenika 8. Razreda, s tim da su dječaci značajnije od djevojčica spremniji prijetiti osobi s kojom su u sukobu. Škola, kao odgojno-obrazovna ustanova, potencijalna je scena na kojoj svoju dramu odigravaju nasilnici i žrtve nasilja. Od velike je važnosti prepoznati i zaustaviti vršnjačko nasilje. To podrazumijeva pružiti pomoći djeci koja trpe nasilje i djeci koja ga čine, ali i djeci koja su promatrači, svjedoci nasilja.

Škola; vršnjačko nasilje; osvećivanje; strategije sučeljavanja; prevencija

nije evidentirano

engleski

PREVALENCE OF PEER VIOLENCE USING REVENGE AS A VIOLENT CONFRONTATION STRATEGY AMONG PRIMARY SCHOOL STUDENTS

nije evidentirano

School; peer violence; revenge; confrontation strategies; prevention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2009.

78-96

objavljeno

0044-4855

Povezanost rada

Pedagogija