Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike (CROSBI ID 181874)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Pavlin-Bernardić, Nina ; Ravić, Silvija ; Borović, Ksenija Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 315-326

Podaci o odgovornosti

Pavlin-Bernardić, Nina ; Ravić, Silvija ; Borović, Ksenija

hrvatski

Povezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati učeničke stavove i uvjerenja o matematici, postoje li rodne razlike u ovim varijablama, te ispitati kako inteligencija i stavovi prema matematici predviđaju ocjenu iz matematike. U istraživanju je sudjelovalo 81 učenika 4. razreda iz jedne zagrebačke osnovne škole. Oni su ispitani Ljestvicom za ispitivanje stavova i uvjerenja o matematici i Ravenovim Standardnim progresivnim matricama, te su prikupljeni podaci o njihovim ocjenama iz matematike. Pokazalo se da učenici imaju pozitivne stavove prema matematici te da nemaju izražena uvjerenja da je matematika više muška domena i da je sposobnost za matematiku urođena. Jedina rodna razlika pokazala se na uvjerenju da je matematika više muška domena. Rezultat na Standardnim progresivnim matricama i stavovi prema matematici zajedno objašnjavaju 34% varijance ocjena iz matematike.

stavovi o matematici; uvjerenja o matematici; ocjene iz matematike; kognitivne sposobnosti

nije evidentirano

engleski

The relationship between students' attitudes and beliefs toward mathematics, cognitive abilities and mathematics grades

nije evidentirano

attitudes toward mathematics; mathematics beliefs; mathematics grades; cognitive abilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

153 (3-4)

2012.

315-326

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija