Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 570081

Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu


Dukić, Gordana; Blažević, Maja
Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu // Libellarium, 3 (2010), 1; 81-101 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu
(Implementation and management of e-marketing in the Croatian publishing industry)

Autori
Dukić, Gordana ; Blažević, Maja

Izvornik
Libellarium (1846-8527) 3 (2010), 1; 81-101

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
E-marketing; nakladništvo; upravljanje; implementacija; analiza stavova; unapređenje poslovanja
(E-marketing; publishing; management; implementation; analysis of attitudes; performance improvement)

Sažetak
Temeljni su preduvjeti efikasne implementacije e-marketinga u poslovanju vladanje teorijom i vještinama upravljanja marketingom te posjedovanje odgovarajućih znanja o informacijskim i komunikacijskim tehnologijama. U ovom su radu prezentirani rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi u kojoj mjeri hrvatske nakladničke kuće primjenjuju e-marketing te ispitati stavove marketinških djelatnika o tom suvremenom konceptu. Nespremnost dijela nakladnika na suradnju može se izdvojiti kao jedan od najznačajnijih problem u istraživanju. U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Na osnovi dobivenih rezultata autori zaključuju da hrvatski nakladnici, s određenim iznimkama, još uvijek nisu u potpunosti prepoznali važnost e-marketinga i njegove mogućnosti. Iako ga sve više koriste u poslovanju, uglavnom se nisu spremni odreći tradicionalnih oblika marketinga. Zaključeno je i da marketinški djelatnici u nakladničkim kućama, s obzirom na obilježja prema kojima su klasificirani, imaju prilično ujednačene stavove o e-marketingu. Sa znanstvenog stajališta, implementaciji e-marketinga u nakladništvu nije do sada posvećena odgovarajuća pozornost. U tom smislu, ovo istraživanje doprinosi boljoj spoznaji različitih aspekata primjene e-marketinga u nakladničkoj djelatnosti, što i predstavlja njegovu temeljnu vrijednost. Dobiveni rezultati mogu biti korišteni sa svrhom unapređenja upravljanja e-marketingom u nakladništvu, ali poslužiti i kao okvir za daljnja istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Gordana Dukić, (260082)