Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu (CROSBI ID 181858)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dukić, Gordana ; Blažević, Maja Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu // Libellarium, 3 (2010), 1; 81-101

Podaci o odgovornosti

Dukić, Gordana ; Blažević, Maja

hrvatski

Implementacija i upravljanje e-marketingom u hrvatskom nakladništvu

Temeljni su preduvjeti efikasne implementacije e-marketinga u poslovanju vladanje teorijom i vještinama upravljanja marketingom te posjedovanje odgovarajućih znanja o informacijskim i komunikacijskim tehnologijama. U ovom su radu prezentirani rezultati istraživanja čiji je cilj bio utvrditi u kojoj mjeri hrvatske nakladničke kuće primjenjuju e-marketing te ispitati stavove marketinških djelatnika o tom suvremenom konceptu. Nespremnost dijela nakladnika na suradnju može se izdvojiti kao jedan od najznačajnijih problem u istraživanju. U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Na osnovi dobivenih rezultata autori zaključuju da hrvatski nakladnici, s određenim iznimkama, još uvijek nisu u potpunosti prepoznali važnost e-marketinga i njegove mogućnosti. Iako ga sve više koriste u poslovanju, uglavnom se nisu spremni odreći tradicionalnih oblika marketinga. Zaključeno je i da marketinški djelatnici u nakladničkim kućama, s obzirom na obilježja prema kojima su klasificirani, imaju prilično ujednačene stavove o e-marketingu. Sa znanstvenog stajališta, implementaciji e-marketinga u nakladništvu nije do sada posvećena odgovarajuća pozornost. U tom smislu, ovo istraživanje doprinosi boljoj spoznaji različitih aspekata primjene e-marketinga u nakladničkoj djelatnosti, što i predstavlja njegovu temeljnu vrijednost. Dobiveni rezultati mogu biti korišteni sa svrhom unapređenja upravljanja e-marketingom u nakladništvu, ali poslužiti i kao okvir za daljnja istraživanja.

e-marketing; nakladništvo; upravljanje; implementacija; analiza stavova; unapređenje poslovanja

nije evidentirano

engleski

Implementation and management of e-marketing in the Croatian publishing industry

nije evidentirano

e-marketing; publishing; management; implementation; analysis of attitudes; performance improvement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2010.

81-101

objavljeno

1846-8527

1846-9213

Povezanost rada

Ekonomija