Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju (CROSBI ID 371236)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Opalk, Rahela Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Opalk, Rahela

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju

U radu je opisana poslovna orijentacija na lojalnost klijenata u kartičnom poslovanju, kroz elemente za njezinu uspostavu, održavanje i unapređenja te učinci tog poslovnog usmjerenja, a temeljeno na analizi i komparaciji znanstvene i stručne literaturi. Uvodna razmatranja o definiciji pojma lojalnosti nastavljena su opisom faza, a potom i metoda, u njezinom postizanju. U tom dijelu posebna pažnja je posvećena razmatranju karakteristika usluge i njihovom utjecaju na uspostavu i održavanje odnosa s korisnikom. Opisana je i važnost postavljanja korisnika i njegovih potreba u centar organizacije te važnost koncepta povezanosti lojalnosti zaposlenika i lojalnosti korisnika. Ta uzajamnost odnosa lojalnosti, oslonjena na pravilno upravljanje bazama podataka o korisnicima (CRM) i komunikaciju temeljenu na marketingu uz dozvolu, označava poslovnu orijentaciju na lojalnost klijenta, kao dugoročni koncept poslovanja i njegovog održivog razvoja u okolnostima suvremene ekonomije. Ti su ciljevi potvrđeni razmatranjima o učincima lojalnosti korisnika. Primjeri iz prakse hrvatskih trgovačkih i kartičnih poduzeća ukazuju na pokušaje, od kojih neki bilježe više ili manje uspjeha. No, činjenica sve veće i češće prisutnosti programa lojalnosti u hrvatskoj poslovnoj praksi je pozitivna, jer dokazuju shvaćanje potrebe za razvojem i njegovanjem odnosa s kupcima / korisnicima. Podaci prikupljeni primarnim istraživanjem i provjerom postavljenih hipoteza upućuju na zaključak da je poslovna orijentacija na lojalnost klijenata potrebna, ekonomski opravdana, od strane korisnika usluga prepoznata i prihvaćena.

lojalnost klijenata; zadovoljstvo klijenata; uslužna djelatnost; kartično poslovanje; program lojalnosti; lojalnost zaposlenika; marketing uz dozvolu; profitabilnost klijenata; marketing odnosa

nije evidentirano

engleski

Clients' Loyalty in Card Business

nije evidentirano

clients' loyalty; clients' satisfaction; service industry; card business; loyalty program; employees' loyalty; permission marketing; clients' profitability; relationship marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

139

24.01.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija