Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse (CROSBI ID 90157)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Previšić, Vlatko Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 4; 403-410-x

Podaci o odgovornosti

Previšić, Vlatko

hrvatski

Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse

Slobodno je vrijeme danas moderna, ali vrlo složena pojava. Svojim implikacijama i sadržajima ono je također postalo značajan faktor odgoja i obrazovanja. U nas se, nažalost, pedagogijska teorija nedovoljno, i sa zakašnjenjem, bavila slobodnim vremenom kao svojom znanstvenom preokupacijom. Sve se po običaju vrtjelo oko škole i tek su, u određenoj mjeri, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, u teorijskom i praktičnom smislu, utjecale na kulturu provođenja slobodnog vremena. Mnoštvo je slobodnovremenskih okolnosti, sadržaja, aktivnosti i događaja koje valja pedagoški artikulirati i odgojno osmisliti: slobodno vrijeme kao pedagoška kategorija; obitelj i slobodno vrijeme djece; mediji i slobodno vrijeme djece; slobodno vrijeme, kvaliteta življenja i zdravlje; novi pristupi znanstveno - pedagoškom proučavanju, istraživanju i provođenju slobodnog vremena kao odgojne prakse; pedagogija slobodnog vremena u sustavu pedagogijskih disciplina.

slobodno vrijeme; škola i slobodno vrijeme; kultura provođenja slobodnog vremena; kvaliteta življenja; pedagogija slobodnog vremena

nije evidentirano

engleski

Free time between pedagogical theory and educational practice

nije evidentirano

free time; school and free time; culture of spending free time; quality of life; pedagogy of free time

nije evidentirano

Podaci o izdanju

141 (4)

2000.

403-410-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija