Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse (CROSBI ID 90157)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Previšić, Vlatko
hrvatski
Slobodno vrijeme između pedagogijske teorije i odgojne prakse
Slobodno je vrijeme danas moderna, ali vrlo složena pojava. Svojim implikacijama i sadržajima ono je također postalo značajan faktor odgoja i obrazovanja. U nas se, nažalost, pedagogijska teorija nedovoljno, i sa zakašnjenjem, bavila slobodnim vremenom kao svojom znanstvenom preokupacijom. Sve se po običaju vrtjelo oko škole i tek su, u određenoj mjeri, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, u teorijskom i praktičnom smislu, utjecale na kulturu provođenja slobodnog vremena. Mnoštvo je slobodnovremenskih okolnosti, sadržaja, aktivnosti i događaja koje valja pedagoški artikulirati i odgojno osmisliti: slobodno vrijeme kao pedagoška kategorija; obitelj i slobodno vrijeme djece; mediji i slobodno vrijeme djece; slobodno vrijeme, kvaliteta življenja i zdravlje; novi pristupi znanstveno - pedagoškom proučavanju, istraživanju i provođenju slobodnog vremena kao odgojne prakse; pedagogija slobodnog vremena u sustavu pedagogijskih disciplina.
slobodno vrijeme; škola i slobodno vrijeme; kultura provođenja slobodnog vremena; kvaliteta življenja; pedagogija slobodnog vremena
nije evidentirano
engleski
Free time between pedagogical theory and educational practice
nije evidentirano
free time; school and free time; culture of spending free time; quality of life; pedagogy of free time
nije evidentirano