Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama (CROSBI ID 181745)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Krupka, Zoran ; Kelečić, David
hrvatski
Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama
U današnjim uvjetima kada je većina tržišta zasićena raznim proizvodima i uslugama, marka je osnova diferencijacije i konkurentske prednosti poduzeća. Iako predstavljaju relativno novu pojavu, zelenim se markama u posljednjih nekoliko godina sve više daje na važnosti, i to i od strane poduzeća i od strane potrošača. Najvažniji i najbrojniji potrošači zelenih maraka pripadnici su LOHAS segmenta. U radu je opisano empirijsko istraživanje koje je provedeno među pripadnicima LOHAS segmenta u Republici Hrvatskoj, a odnosilo se na njihove stavove o zelenim markama. Rezultati istraživanja pokazali su da LOHAS segment preferira zelene marke i da je za njih spreman platiti više cijene, iako smatraju da one ne bi trebale imati višu cijenu. Istraživanje je pokazalo i da se LOHAS segment osjeća obveznim kupovati zelene marke zbog osobnih vrijednosti i uvjerenja. Poduzeća bi trebala iskoristiti situaciju na tržištu i prihvatiti zeleno poslovanje kao poslovnu filozofiju. Trebala bi više istražiti LOHAS segment potrošača i prilagoditi mu komunikaciju jer su tradicionalni kanali kod njih neefikasni. Na taj način bi povećali lojalnost LOHAS-a, a to je bitno jer oni predstavljaju rane usvajače u procesu prihvaćanja zelenih maraka i kao takvi imaju utjecaj na okolinu.
zelene marke; zeleno poslovanje; LOHAS
nije evidentirano
engleski
Analysis of the LOHAS Consumer Segment Attitudes With Regard to Green Brands
nije evidentirano
green brands; green business; LOHAS
nije evidentirano