Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama (CROSBI ID 181745)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Krupka, Zoran ; Kelečić, David Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 247-262

Podaci o odgovornosti

Krupka, Zoran ; Kelečić, David

hrvatski

Istraživanje stavova LOHAS segmenta prema zelenim markama

U današnjim uvjetima kada je većina tržišta zasićena raznim proizvodima i uslugama, marka je osnova diferencijacije i konkurentske prednosti poduzeća. Iako predstavljaju relativno novu pojavu, zelenim se markama u posljednjih nekoliko godina sve više daje na važnosti, i to i od strane poduzeća i od strane potrošača. Najvažniji i najbrojniji potrošači zelenih maraka pripadnici su LOHAS segmenta. U radu je opisano empirijsko istraživanje koje je provedeno među pripadnicima LOHAS segmenta u Republici Hrvatskoj, a odnosilo se na njihove stavove o zelenim markama. Rezultati istraživanja pokazali su da LOHAS segment preferira zelene marke i da je za njih spreman platiti više cijene, iako smatraju da one ne bi trebale imati višu cijenu. Istraživanje je pokazalo i da se LOHAS segment osjeća obveznim kupovati zelene marke zbog osobnih vrijednosti i uvjerenja. Poduzeća bi trebala iskoristiti situaciju na tržištu i prihvatiti zeleno poslovanje kao poslovnu filozofiju. Trebala bi više istražiti LOHAS segment potrošača i prilagoditi mu komunikaciju jer su tradicionalni kanali kod njih neefikasni. Na taj način bi povećali lojalnost LOHAS-a, a to je bitno jer oni predstavljaju rane usvajače u procesu prihvaćanja zelenih maraka i kao takvi imaju utjecaj na okolinu.

zelene marke; zeleno poslovanje; LOHAS

nije evidentirano

engleski

Analysis of the LOHAS Consumer Segment Attitudes With Regard to Green Brands

nije evidentirano

green brands; green business; LOHAS

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (2)

2011.

247-262

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost