Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The challenges of digital technologies in physics education: electromagnetic induction (CROSBI ID 371217)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barić, Sven The challenges of digital technologies in physics education: electromagnetic induction / Paar, Dalibor (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Barić, Sven

Paar, Dalibor

engleski

The challenges of digital technologies in physics education: electromagnetic induction

Razmotrene su mogućnosti digitalnih tehnologija u nastavi fizike uz primjere iz teme elektromagnetska indukcija. Prikazani su načini uvođenja digitalnih tehnologija u nastavu fizike te poboljšanja, novih mogućnosti, ali i problema do kojih bi taj proces doveo. U drugom dijelu razrađene su fizikalne pojave bitne za shvaćanje elektromagnetske indukcije (Lorentzova sila, Lenzovo pravilo, magnetski tok, Faradayev zakon itd.) i njena praktična primjena u svakodnevnom životu te povijest razvoja elektromagnetizma.U trećem dijelu prikazane su dvije odabrane simulacije iz projekta PhET (Interaktivne simulacije Sveučilišta u Coloradu, phet.colorado.edu), analizirane njihove pozitivne i negativne strane te je opisan način izvedbe nastavnog sata sa simulacijom kao alatom za izvedbu nastave. PhET je fokusiran na stvaranje računalnih simulacija koje se mogu aktivno upotrijebiti u nastavi. Simulacije su jednostavne, zanimljive i lako dostupne, kako nastavnicima tako i učenicima. Bit interaktivnih simulacija jest u tome da one lako mogu zamijeniti ili nadopuniti tradicionalni demonstracijski pokus u nastavi. Nakon uvoda u fizikalne pojmove potrebne za razumijevanje teme, učenicima treba detaljno objasniti eksperimentalni postav u simulaciji te da bi se dobila njihova pozornost i uključenost, važno je pitati ih koje ishode predviđaju, a nakon izvođenja pokusa pitati ih što su opazili, te tada krenuti u interaktivno tumačenje pokusa. Na taj se način postiže aktivna uključenost učenika u nastavu, a putem simulacija koje svaki učenik može samostalno provoditi bez straha od posljedica ta uključenost trebala bi se optimizirati.

digital technologies; physics; education; electromagnetic induction

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

25.01.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Fizika