Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća (CROSBI ID 371134)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Gracin, Petra Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća / Skendrović, Vladimir (mentor); Zagreb, Sveučilište u Zagrebu, . 2008

Podaci o odgovornosti

Gracin, Petra

Skendrović, Vladimir

hrvatski

Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća

Osnovu jedne uspješne strategije nuđenja svojih proizvoda ili usluga na tržištu za poduzeće podrazumijeva koncentracija napora u izradi onih ponuda koje će, ukoliko su uspješne, pomoći u zadovoljenju ciljeva tog poduzeća. Razvijanje uspješne strategije nuđenja, u funkciji ukupne strategije poduzeća jedan je od ključnih čimbenika za preživljavanje poduzeća koja nude svoje usluge na tržištu. U praksi hrvatskih građevinskih poduzeća nuđenje se radi stihijski, te da nema razvijenog sustavnog pristupa problemu nuđenja koji se zasniva na unaprijed definiranoj poslovnoj strategiji poduzeća. U radu je istražen odnos poslovne strategije poduzeća i strategije nuđenja i ugovaranja, određivanje kriterija za donošenje odluke o nuđenju posla kao funkcije strategije nuđenja i ugovaranja te sam proces i metode donošenja odluke o nuđenju posla u organizacijama. Budući kriteriji koji služe za donošenje odluke o nuđenju ne mogu često biti kvantitativno određeni, u radu su analizirane metode kojima je, uz prihvatljivu pouzdanost, moguće interpretirati i valorizirati izričaj stručnjaka u postupku donošenja odluka o nuđenju posla na nadmetanjima. Predložena je kvalitativna metoda koja se zasniva na fuzzy lingvističkom pristupu i pretpostavke za primjenu te metode u praksi.

strategija; nuđenje; fuzzy lingvistička metoda; odluka.

nije evidentirano

engleski

Bidding Strategy as a Way of Accomplishing Objectives Set by a Business Strategy of a Construction Company

nije evidentirano

Strategy; Decision; Bidding; Fuzzy Linguistic Method

nije evidentirano

Podaci o izdanju

77

27.05.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija