Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća (CROSBI ID 371134)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Gracin, Petra
Skendrović, Vladimir
hrvatski
Strategija nuđenja projekata u funkciji ciljeva poslovne strategije građevinskog poduzeća
Osnovu jedne uspješne strategije nuđenja svojih proizvoda ili usluga na tržištu za poduzeće podrazumijeva koncentracija napora u izradi onih ponuda koje će, ukoliko su uspješne, pomoći u zadovoljenju ciljeva tog poduzeća. Razvijanje uspješne strategije nuđenja, u funkciji ukupne strategije poduzeća jedan je od ključnih čimbenika za preživljavanje poduzeća koja nude svoje usluge na tržištu. U praksi hrvatskih građevinskih poduzeća nuđenje se radi stihijski, te da nema razvijenog sustavnog pristupa problemu nuđenja koji se zasniva na unaprijed definiranoj poslovnoj strategiji poduzeća. U radu je istražen odnos poslovne strategije poduzeća i strategije nuđenja i ugovaranja, određivanje kriterija za donošenje odluke o nuđenju posla kao funkcije strategije nuđenja i ugovaranja te sam proces i metode donošenja odluke o nuđenju posla u organizacijama. Budući kriteriji koji služe za donošenje odluke o nuđenju ne mogu često biti kvantitativno određeni, u radu su analizirane metode kojima je, uz prihvatljivu pouzdanost, moguće interpretirati i valorizirati izričaj stručnjaka u postupku donošenja odluka o nuđenju posla na nadmetanjima. Predložena je kvalitativna metoda koja se zasniva na fuzzy lingvističkom pristupu i pretpostavke za primjenu te metode u praksi.
strategija; nuđenje; fuzzy lingvistička metoda; odluka.
nije evidentirano
engleski
Bidding Strategy as a Way of Accomplishing Objectives Set by a Business Strategy of a Construction Company
nije evidentirano
Strategy; Decision; Bidding; Fuzzy Linguistic Method
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
27.05.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu
Zagreb