Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika (CROSBI ID 584225)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Radišić, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik : dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.). Osijek, 2011. str. 325-342

Podaci o odgovornosti

Radišić, Mirna ; Pavičić Takač, Višnja

hrvatski

Odnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika

U radu se predstavlja istraživanje o strategijama čitanja i uspjehu u čitanju s rezumijevanjem provedeno s učenicima engleskoga kao stranoga jezika u 4. razredu osnovne škole. Istraživanje je provedeno na uzorku od 165 ispitanika, a korišteni su Upitnik o strategijama čitanja na engleskom jeziku za učenike mlađe školske dobi i test čitanja s odgovaranjem na pitanja na meterijalnom jeziku. Analiza rezultata pokazala je povezanost uporabe strategija čitanja i uspjeha na testu. Bolje rezultate postigli su oni ispitanici koji koriste strategije samostalnoga čitanja za razliku od manje samostalnih čitatelja, tj. ispitanika koji se koriste vanjskim izvorima informacija.

strategije čitanja ; čitanje s razumijevanjem ; mlađi učenici ; upitnik ; test razumijevanja čitanjem

nije evidentirano

engleski

Relationship between Reading Strategies and Reading Comprehension in Early English Language Learning

nije evidentirano

reading strategies ; reading comprehension ; younger learners ; questionnaire ; reading comprehension test.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

325-342.

2011.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik : dijete i tekst

Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka

Osijek:

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija