Interkulturnost u čitankama iz hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole (CROSBI ID 584224)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bakota, Lidija
hrvatski
Interkulturnost u čitankama iz hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole
Rad govori o provođenju interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u nastavi hrvatskoga jezika u nižim razredima osnovne škole. Analiza čitaniki iz hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole obuhvaća tekstove kojima se navedeni oblik odgoja i obrazovanja može ostvariti, a tekstovi su podijeljeni prema sljedećim kriterijima: tekstovi koji potiču razvijanje samopoštovanja i poštovanja drugih, tekstovi kojima se čuva i promiče kulturna baština kao dio nacionalnog i kulturnog identiteta te kojima se poštuju vrijednosti različitih kultura i civilizacija, tekstovi kojima se upoznaje vlastita religija kao i druge religije i njihove različitosti unutar duhovne baštine suvremenog svijeta, tekstovi koji potiču sprečavanje predrasuda i diskriminacije i odgajaju za mir i nenasilno rješavanje sukoba. U radu se predlažu i radionice interkulturalnoga odgoja i obrazovanja u nastavi hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole.
interkulturalizam ; učenje hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Interkulturality in Croatian Language Textbooks for Lower Primary Grades
nije evidentirano
Interculturalism ; Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
157-167.
2011.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik : dijete i tekst
Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka
Osijek:
978-953-6965-27-4
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096