Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju (CROSBI ID 45823)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Rojko, Pavel
hrvatski
Obrazovanje učitelja glazbe u svjetlu današnjih i budućih promjena u glazbenom obrazovanju
U radu se pokazuje da u hrvatskon glazbenom obrazovanju – laičkom i stručnom – postoji jedanaest tipova nastavnika. Analiziraju se pojedini profili, njihova stručna i pedagoška sprema te se konstatira da su nastavnici tzv. teorijskih predmeta glazbenopedagoški (i metodički) dobro pripremljeni, ali da je njhovo stručno obrazovanje (harmonija, kontrapunkt i sl.) još uvijek dosta konzervativno. U obrazovanju nastavnika instrumenata u glazbenim školama slaba su točka nerazvijene metodike. U cijelom nastavničkom nizu najslabiju kariku čine učitelji razredne nastave u osnovnoj školi. Njihovo je glazbeno obrazovanje sasvim slabo, gotovo zanemarivo Cjeloživotno učenje, nastavnici teorijskih glazbneih predmeta, nastavnici glazbe u osnovnoj školi, nastavnici razredne nastave.
Cjeloživotno učenje, nastavnici teorijskih glazbneih predmeta, nastavnici glazbe u osnovnoj školi, nastavnici razredne nastave
Isti rad objavljen je i u časopisu Tonovi, 54, 2009, 39-48.
engleski
Education of music teachers in the light of today's and future changes in music education
nije evidentirano
Life long learning, music teachers in music schools, music teacher in compulsory education, classroom teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
25-36.
objavljeno
Podaci o knjizi
Glazbena pedagogija u svjetlu današnjih i budućih promjena - zbornik radova
Vidulin-Orbanić, Sabina
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2009.
978-953-7498-25-2