Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima (CROSBI ID 181330)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Komarac ; Tanja
hrvatski
Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima
Prvo izdanje knjige Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima dvojice autora Philipa Kotlera i Johna A. Caslionea pojavilo se krajem 2009. godine, u trenutku kad je postojala velika potreba za takvom knjigom. Naime, kraj 2009. godine zabilježen je kao početak svjetske gospodarske krize koja je uslijedila kao rezultat fi nancijskog sloma u SAD-u 2008. godine. Iako se tradicionalno smatra da izdavanje knjige u takvom trenutku nije profi tabilno zbog smanjenja potražnje, Kotler i Caslione pokazuju da više ništa nije tradicionalno ni stabilno.
marketing; turbulentno okruženje; kaos
nije evidentirano
engleski
Philip Kotler, John A. Caslione ; Chaotics: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence
nije evidentirano
marketing; turbulence; chaotics
nije evidentirano