Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima (CROSBI ID 181330)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Komarac ; Tanja Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 2; 269-272

Podaci o odgovornosti

Komarac ; Tanja

hrvatski

Philip Kotler, John A. Caslione ; Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima

Prvo izdanje knjige Kaotika: upravljanje i marketing u turbulentnim vremenima dvojice autora Philipa Kotlera i Johna A. Caslionea pojavilo se krajem 2009. godine, u trenutku kad je postojala velika potreba za takvom knjigom. Naime, kraj 2009. godine zabilježen je kao početak svjetske gospodarske krize koja je uslijedila kao rezultat fi nancijskog sloma u SAD-u 2008. godine. Iako se tradicionalno smatra da izdavanje knjige u takvom trenutku nije profi tabilno zbog smanjenja potražnje, Kotler i Caslione pokazuju da više ništa nije tradicionalno ni stabilno.

marketing; turbulentno okruženje; kaos

nije evidentirano

engleski

Philip Kotler, John A. Caslione ; Chaotics: The Business of Managing and Marketing in The Age of Turbulence

nije evidentirano

marketing; turbulence; chaotics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (2)

2010.

269-272

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice