Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj (CROSBI ID 181328)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Komarac ; Tanja
hrvatski
Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj
Doprinos knjige Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj jest u tome što pokušava odgovoriti na pitanje „kako je luksuz izgubio sjaj?“. Kako bi dobila odgovor na to naizgled jednostavno pitanje, autorica vodi čitatelja na putovanje kroz brojne zemlje, upoznaje ga s uspješnim poslovnim ljudima i dizajnerima, pa i samim potrošačima – obožavateljima luksuznih marki. Istražujući povijest luksuza i uspoređujući ga s onim što on danas znači, autorica zaključuje da današnji luksuz nije više ono što je nekad bio. Naime, on je postao masovni luksuz dostupan svima. Upravo je dostupnost „ubila“ luksuz, a za to neki dizajneri krive marketinške stručnjake.
luksuzne marke; modna industrija; marketing
nije evidentirano
engleski
Dana Thomas, Deluxe: How Luxury Lost Its Luster
nije evidentirano
luxury brands; fashion industry; marketing
nije evidentirano