Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj (CROSBI ID 181328)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Komarac ; Tanja Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 123-126

Podaci o odgovornosti

Komarac ; Tanja

hrvatski

Dana Thomas, Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj

Doprinos knjige Deluxe: kako je luksuz izgubio sjaj jest u tome što pokušava odgovoriti na pitanje „kako je luksuz izgubio sjaj?“. Kako bi dobila odgovor na to naizgled jednostavno pitanje, autorica vodi čitatelja na putovanje kroz brojne zemlje, upoznaje ga s uspješnim poslovnim ljudima i dizajnerima, pa i samim potrošačima – obožavateljima luksuznih marki. Istražujući povijest luksuza i uspoređujući ga s onim što on danas znači, autorica zaključuje da današnji luksuz nije više ono što je nekad bio. Naime, on je postao masovni luksuz dostupan svima. Upravo je dostupnost „ubila“ luksuz, a za to neki dizajneri krive marketinške stručnjake.

luksuzne marke; modna industrija; marketing

nije evidentirano

engleski

Dana Thomas, Deluxe: How Luxury Lost Its Luster

nije evidentirano

luxury brands; fashion industry; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

2011.

123-126

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost