Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena selektivne katalitičke redukcije na dvotaktne sporookretne brodske dizelske motore (CROSBI ID 181274)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Bernečić, Dean ; Radonja, Radoslav Primjena selektivne katalitičke redukcije na dvotaktne sporookretne brodske dizelske motore / The selective catalytic reduction (SCR) application on two stroke slow speed marine diesel engines // Pomorstvo : scientific journal of maritime research, 25 (2011), 1; 15-28

Podaci o odgovornosti

Bernečić, Dean ; Radonja, Radoslav

hrvatski

Primjena selektivne katalitičke redukcije na dvotaktne sporookretne brodske dizelske motore

Sustavnim pristupom problematici sprječavanja onečišćenja atmosfere iz brodskih sporookretnih dizelskih motora, a u skladu s novoprihvaćenim međunarodnim normama, nametnula se potreba za analizom trenutno dostupnih metoda redukcije štetnih plinova iz kojih bi se potom sintetiziralo ekološki prihvatljivo i ekonomski isplativo rješenje. Slijedom toga u radu je sažet pregled glavnih onečišćivača atmosfere iz sporookretnih brodskih dizelskih motora, izvor i razlog njihovog nastajanja, te pojašnjeni problemi vezani za selektivnu katalitičku redukciju. Ukratko je objašnjena sama kemijska reakcija koja se odvija u reaktoru, kao i najčešće metode vezane za smanjenje NOx-a. Kako moderne generacije motora rade s vrlo niskim temperaturama ispušnih plinova pojavljuje se problem naslaga amonijevog sulfata na nižim režimima rada motora. U radu je dan pregled i rezultati istraživanja provedenog u Japanu 2009. godine koje pokazuje da je moguće koristiti SCR i na nižim temperaturama bez značajnijih smanjenja performansi motora ili reaktora. Zaključno, autori su dali svoje prijedloge i razmišljanja vezana za mogućnost kombiniranja SCR-a s performansama koje mogu postići nove generacije sporookretnih brodskih dizelskih motora s elektroničkom kontrolom.

dušični oksidi (NOx) ; selektivna katalitička redukcija (SCR) ; sporookretni dvotaktni brodski dizelski motori ; emisija ispušnih plinova

nije evidentirano

engleski

The selective catalytic reduction (SCR) application on two stroke slow speed marine diesel engines

Sustavnim pristupom problematici sprječavanja onečišćenja atmosfere iz brodskih sporookretnih dizelskih motora, a u skladu s novoprihvaćenim međunarodnim normama, nametnula se potreba za analizom trenutno dostupnih metoda redukcije štetnih plinova iz kojih bi se potom sintetiziralo ekološki prihvatljivo i ekonomski isplativo rješenje. Slijedom toga u radu je sažet pregled glavnih onečišćivača atmosfere iz sporookretnih brodskih dizelskih motora, izvor i razlog njihovog nastajanja, te pojašnjeni problemi vezani za selektivnu katalitičku redukciju. Ukratko je objašnjena sama kemijska reakcija koja se odvija u reaktoru, kao i najčešće metode vezane za smanjenje NOx-a. Kako moderne generacije motora rade s vrlo niskim temperaturama ispušnih plinova pojavljuje se problem naslaga amonijevog sulfata na nižim režimima rada motora. U radu je dan pregled i rezultati istraživanja provedenog u Japanu 2009. godine koje pokazuje da je moguće koristiti SCR i na nižim temperaturama bez značajnijih smanjenja performansi motora ili reaktora. Zaključno, autori su dali svoje prijedloge i razmišljanja vezana za mogućnost kombiniranja SCR-a s performansama koje mogu postići nove generacije sporookretnih brodskih dizelskih motora s elektroničkom kontrolom.

nitric oxides (NOx) ; Selective Catalytic Reduction (SCR) ; slow speed diesel engines ; exhaust gas emission

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25 (1)

2011.

15-28

objavljeno

1332-0718

1846-8438

Povezanost rada

Brodogradnja, Strojarstvo, Tehnologija prometa i transport

Poveznice
Indeksiranost