Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka (CROSBI ID 181197)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Milec, Zlatko ; Tomiša, Mario ; Vusić, Damir
hrvatski
Analiza osnovnih elemenata vizualnog identiteta superjunaka
Čovjek je osjetilno biće koje spoznaje svijet oko sebe putem pet osjetila. Od njih, dominantno i najrazvijenije osjetilo je vid, koji je zaslužan za čak 80% do 90% informacija o okolišu. Sukladno tome i današnje društvo se razvilo u društvo vizualnog, a marketing se prilikom oglašavanja tradicijski najviše oslanja na vid. U današnjem potrošačkom društvu, vrlo važan element svakog proizvoda je njegov vizualni identitet. U radu se obrađuje teorija i praksa vizualnog identiteta. Provedeno je istraživanje u kojem su analizirani vizualni identiteti poznatih superjunaka. Potvrđeno je da odabir boja, loga i tipografije dopunjuje i naglašava određene karakteristike superjunaka. Time je dokazana veza između teorije i prakse te važnost vizualnog identiteta u predstavljanju određenog proizvoda.
vid ; vizualni identitet ; logo ; superjunaci
nije evidentirano
engleski
Analysis of the basic elements of visual identity for superheroes
nije evidentirano
vision ; visual identity ; logo ; superheroes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Grafička tehnologija